* اجرای طرح روحیه بخشی طلاب به بیماران کرونایی
کد خبر : ۲۲۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰ -25 August 2021
رییس بسیج طلاب سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: طرح روحیه بخشی به بیماران کووید۱۹ و خانواده متوفیان این بیماری توسط طلاب بسیجی استان در حال اجرا است.

حجت الاسلام محسن قدرتی افزود: در هماهنگی های انجام شده با نهادهای حوزوی و مدیریت حوزه عملیه استان البرز، مقرر شد که طلابی که تحصیلات مرتبط با موضوع روانشناسی داشته و یا سابقه روانشناسی تجربی دارند را به سمت بیمارستان ها اعزام کنیم.

وی با بیان اینکه حفظ روحیه در بیماران کرونایی یکی از اصول برای شکست این بیماری می باشد، گفت: ما در تلاش هستیم در کنار کادر درمان نهایت همکاری را برای روحیه بخشی به بیماران داشته باشیم.

حجت الاسلام قدرتی گفت:‌همچنین در این طرح روحیه بخشی به خانواده های بیماران کرونایی و ابراز همدردی با خانواده های متوفیان از طریق این بیماری در برنامه می باشد.

قدرتی افزود: بسیج طلاب همچون سایر نهادهای خدمت رسان در چند عرصه در موضوع کرونا مشغول فعالیت است به طوریکه از روزهای پایانی سال ۱۳۹۸ تاکنون در ایام پیک شیوع بیماری و چه غیر از دوران پیک بیماری تا امروز هیچ میت کرونایی بدون تغسیل، تکفین، نماز و مراحل تدفین به خاک سپرده نشده است.

وی گفت: در زمان حاضر در سطح آرامستان های استان گروه های جهادی خواهر و برادر طلاب در حال خدمت رسانی هستند و این افراد در موضوع غسل، کفن، نماز و دفن این اموات فعال هستند.

رییس بسیج طلاب استان البرز اضافه کرد: همچنین طلاب بسیجی و جهادگر در کمک به بیماران کرونایی در سطح بیمارستان های استان به خصوص در دو بیمارستان امام علی (ع) و کوثر در حال فعالیت هستند و به کادر درمان کمک های لازم را ارایه می دهند.

وی گفت:‌ همچنین در کمک به طلاب آسیب دیده از شیوع ویروس منحوس کرونا که منبرهایشان تعطیل شده، چندین مرحله از لحاظ معیشتی و اقتصادی با همکاری نهادهای مرتبط کمیته امداد، سپاه، بسیج سازندگی و ستاد اجرایی کمک هایی شده است.

قدرتی اعلام آمادگی کرد که در صورت نیاز طلاب بسیجی بیشتری را به سمت آرامستان ها و مراکز درمانی اعزام کنند.

برچسب ها: طلاب ، کرونا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: