* گردهمآیی خانواده بزرگ سبک کیوکوشین ناکامورا در تهران
کد خبر : ۲۲۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷ -26 June 2021

نهمین دوره سمینار سالانه سبک کیوکوشی ناکامورا و اولین سمینار سال ۱۴۰۰ برگزار شد.در این گردهمآیی که به میزبانی آستان تهران برگزار گردید اعضای ارشد و نمایندگان استانی سبک کیوکوشین ناکامورا جهت بررسی آخرین تحولات پیشنهادات مرتبط و اتخاذ تصمیماتی حضور یافتند.

به گزارش «آزادی» در ابتدای این مراسم پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم هانشی علی عسگری رییس سبک کیوکوشین ناکامورا توضیحاتی را درمورد نحوه فعالیت و انجام امور مرتبط بیان کرد و از اعضای حاضر در جلسه به خصوص نمایندگان سبک خواست تا به شناسایی موانع و مشکلات هر حوزه استانی پرداخته و با طرح و پیگیری آن نسبت به رفع موانع اقدام نمایند.

همچنین در این  جلسه نمایندگان سبک کیوکوشین ناکامورا تاکید داشتند که همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور همراه با دیگر حوزه ها حوزه ورزش هم دچار مشکلاتی شده که باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.بررسی برگزاری لیگ و تقسیم وظایف آن و معرفی مسئولان جدید سبک از دیگر برنامه های این گردهم آیی بود.

لازم به ذکر است رشته ورزشی کاراته دارای پنج سبک رسمی و معتبر و مورد پذیرش خاستگاه این رشته ورزشی یعنی ژاپن است که این سبکها عبارتند از کیوکوشین کان، کیوکوشین ماتسوشیما، شین کیوکوشین، کیوکوشین ناکامورا و کیوکوشین ماتسویی.

سبک ناکامورا هم از نظر تعداد ورزشکار حاضر در رده مسابقات جهانی با حدود هزار کیوکوشین‌کا و هم از نظر دارا بودن اعتبار و مقبولیت در میان خود ژاپنی ها از سایر سبکهای کیوکوشین معتبرتر است و اکنون ۵۸ کشور جهان در سازمان جهانی این سبک عضویت دارند.

 

برچسب ها: کیوکوشین ، ناکامورا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: