* کشف بیش از ۱۰ تن گندم قاچاق در شهرستان انار
پ
کد خبر : ۹۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰ -15 August 2019
فرمانده انتظامی شهرستان انار از کشف بیش از ۱۰ تن گندم و ۳ میلیارد ریال لوازم یدکی خودرو‌های خارجی قاچاق خبر داد.
به گزارش«آزادی» ، رضا خلیلی‌نژاد عنوان کرد: مأموران پلیس آگاهی هنگام گشت‌زنی در محور انار - یزد، به یک دستگاه تریلر حامل بار و اتوبوس مشکوک شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی از کامیون، بیش از ۱۰ تن گندم خالص دارای بارنامه جعلی مبنی بر نخاله گندم که قصد انتقال به استان‌های همجوار را داشتند برابر هماهنگی قضایی توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان انار گفت: ارزش ریالی بار گندم ۵۰۰ میلیون ریال است.

وی همچنین از کشف یک دستگاه اتوبوس حاوی اقلام زیادی لوازم یدکی خودرو‌های خارجی قاچاق به ارزش ریالی بیش از ۳ میلیارد ریال خبر داد و افزود: در این رابطه دو دستگاه خودروی سنگین توقیف و دو نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده مقدماتی به مرجع قضائی معرفی شدند.

خلیلی‌نژاد بیان کرد: جولان دلالان در بازار محصولات کشاورزی به شکلی است که کشاورز با وجود ماه‌ها تلاش، پس از برداشت محصول به سود واقعی و مورد انتظار نرسیده و در طرف مقابل برخی دلالان و قاچاقچیان با سوءاستفاده از وضعیت بازار در فاصله‌ای اندک و زحمتی کم به سودی چند برابر دست می‌یابند و موجب اخلال در بازار نیز می‌شوند.

وی ادامه داد: پلیس با کسانی که بخواهند در بازار اختلال ایجاد کرده و با احتکار و یا قاچاق مایحتاج مردم، قیمت‌ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد می‌کند.

خلیلی‌نژاد گفت: از ابتدای سال جاری بیش ۲ میلیارد تومان کالای قاچاق در محور‌های مواصلاتی شهرستان انار کشف و ضبط شده است.
منبع: فارس
برچسب ها: آزادی ، قاچاق ، گندم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: