* انتخاب مدیر به کمک سامانه «انتخاب مدیر»
پ
کد خبر : ۹۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷ -15 August 2019
سازمان تأمین اجتماعی سامانه‌ای را برای شناسایی مدیران آینده به ویژه از بین جوانان و بانوان همکار این سازمان طراحی کرده است.
سازمان تأمین اجتماعی سامانه‌ای را برای شناسایی مدیران آینده به ویژه از بین جوانان و بانوان همکار این سازمان طراحی کرده است.

به گزارش آزادی ، سازمان تأمین اجتماعی سامانه‌ای را برای شناسایی مدیران آینده خود طراحی کرد.

این سامانه در راستای اجرای راهبرد شایسته گزینی در بکارگیری منابع انسانی متخصص و مجرب و انتخاب افراد داوطلب و شایسته به منظور توسعه دسترسی به حداکثر نیرو‌های انسانی شایسته، با دانش، فعال و با انگیزه خدمتگزاری از ۲۹ مرداد و همزمان با عید سعید غدیر شروع به کار می‌کند.

ایجاد و افزایش اعتماد به نفس و استقلال رای برای فرد منتخب به عنوان سرمایه‌ای ارزشمند در طول دوره مدیریتی و تضمین گردش مدیران و ورود ایده‌های جدید به حوزه‌های مختلف تخصصی از دیگر دلایل انتخاب مدیران از طریق فراخوان عمومی به ویژه از بین جوانان و بانوان همکار در سازمان تامین اجتماعی محسوب می‌شود.

کاربران می‌توانند پس از ثبت نام در سایت، اقدام به تکمیل و ارسال فرم‌های مربوطه نمایند. سامانه فراخوان شناسایی مدیران آینده از روز سه شنبه ۲۹ مرداد همزمان با عید سعید غدیر، فعال و قابل دسترس خواهد شد.
منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: