* هتک حرمت اخیر مسجد الاقصی زنگ خطر جدی است
پ
کد خبر : ۹۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹ -14 August 2019
دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس با صدور پیامی جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در هتک حرمت حریم مسجد الاقصی و حمله به نمازگزاران فلسطینی را محکوم کرد.
به گزارش«آزادی»  در این پیام آمده است: جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در هتک حرمت حریم مقدس مسجد الاقصی و قبه الصخره در روز عید سعید قربان و حمله ددمنشانه به نمازگزاران فلسطینی در این روز را بشدت محکوم و به نتانیاهو و صهیونیست‌ها هشدار می‌دهد که جهان اسلام هرگز اجازه نخواهد داد، این رژیم نامشروع از مسجد الاقصی و قدس به عنوان خط قرمز مسلمانان عبور نماید.

در ادامه این پیام آمده تاکید شده است: بی تردید ملت فلسطین علی رغم تشدید تجاوزات صهیونیست ها، استوارتر از همیشه همچنان به برپایی راهپیمایی‌های بازگشت، مخالفت با معامله قرن و مقابله با طرح‌های صهیونیست‌ها برای نابودی مسئله فلسطین ادامه خواهد داد و تا آزاد سازی تمام سرزمین‌های اشغالی فلسطین از لوث وجود صهیونیست‌ها و تشکیل کشور مستقل فلسطینی به مقاومت و مبارزه ادامه خواهد داد.

در این پیام بیان شده است: هتک حرمت اخیر مسجد الاقصی زنگ خطر جدی است و امت اسلامی وظیفه دارد به مسئولیت خطیر خود در قبال قدس و مسجد الاقصی عمل نماید و با تمام امکانات با این رژیم جعلی رو به زوال که قصد دارد قدس را یهودی و با ویران کردن مسجد الاقصی معبد جعلی هیکل را جایگزن کند، مقابله کند.

در بخش دیگر این پیام آمده است: نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به خیال باطل خود بعد از چراغ سبز آمریکا و مماشات معدود دولت‌های عربی، قصد داشت با ذبح کردن نمازگزارن فلسطینی در روز عید قربان و صدور مجوز ورود صهیونیست‌ها به حریم مسجد الاقصی، ملت فلسطین و جهان اسلام را در مقابل کار انجام شده قرار دهد.

دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی از مجالس اسلامی و نهاد‌های تابع سازمان ملل از جمله یونسکو درخواست دارد که با مسئولیت پذیری، در برابر قانون شکنی و جنایات صهیونیست‌ها ایستادگی و تجاوز به حریم مسجد الاقصی را محکوم نمایند.
منبع: برنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: