* مرگ مشکوک تازه عروس
پ
کد خبر : ۹۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶ -09 August 2019
مأموران کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا، روز گذشته در جریان مرگ مشکوک زن جوانی در محدوده این کلانتری قرار گرفتند.
به گزارش «آازدی» ، ساعت ۱۳ روز گذشته مأموران عملیات کلانتری در جریان فوت مشکوک زن جوانی در محدوده این کلانتری قرار گرفتند و با حضور سریع در محل و تأیید فوت این خانم، بازپرس کشیک قتل پایتخت را نیز در جریان موضوع قرار دادند.

براساس تحقیقات اولیه مشخص شد آثار ضرب و جرح بر روی سر این خانم جوان است که در ادامه پرونده‌ای در این زمینه تشکیل شد و بازجویی‌های اولیه از شوهر این فرد انجام شد.

مظنون ۳۹ ساله پرونده به ماموران گفت: ۱۰ سال است با همسرم همکار می‌باشم و به تازگی حدود یک هفته بود که با هم ازدواج کرده و ماه عسل را چند روزی به گرجستان رفته بودیم که بعد از اتمام سفر، به تهران بازگشتیم و با تهیه این خانه قصد بازسازی آن را برای ادامه زندگی داشتیم.

متهم در ادامه بیان داشت: همسرم به سرویس بهداشتی مراجعه کرده بود که صدای زمین خوردن او را شنیدم و وقتی بالای سر او رفتم دیدم از حال رفته و سرش به شیر آب خورده است که پس از آن روی کف توالت افتاده بود؛ من او را بیرون کشیدم و سریعا با اورژانس تماس گرفتم که با رسیدن آن‌ها مشخص شد همسرم فوت شده است.

سرهنگ سرافراز احمدی رئیس کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا با اعلام مطلب فوق خاطرنشان کرد: با نظر بازپرس کشیک قتل پایتخت جسد برای تعیین علت اصلی فوت به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای مشخص شدن زوایای پنهان ماجرا در جریان است.
منبع: فارس
برچسب ها: آزادی ، مرگ ، تازه عروس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: