* ۲۰۹ نفر مصدوم در حوادث ترافیکی هفته گذشته
پ
کد خبر : ۹۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ -03 August 2019
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: در هفته‌ای که گذشت ۴۵۴ حادثه ویژه در سامانه مرکز مدیریت عملیات بحران (EOC) ثبت شد که ۲۰۹ مورد مربوط به حوادث ترافیکی که (معادل ۴۶ درصد از کل حوادث ثبت شده) و ۲۴۵ مورد حوادث غیرترافیکی (معادل ۵۴ درصد از کل حوادث ثبت شده) بوده است.
به گزارش «آزادی»، مجتبی خالدی طی هفته گذشته (از پنجم تا ۱۱ مرداد ۹۸) در مجموع ۴۵۴ حادثه ویژه در سامانه مرکز مدیریت عملیات بحران (EOC) ثبت شد که در پی این حوادث ۱۵۳۸ نفر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: از مجموع ۱۵۳۸ نفر مصدوم حوادث ویژه، هزار و ۳۳۷ نفر توسط اورژانس به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل، ۲۰۱ نفر در محل درمان شدند و نیز ۱۴۴ نفر جان خود را از دست دادند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور افزود: در هفته گذشته نیز، ۱۱۹ مصدوم طی ۶۲ ماموریت، توسط اورژانس هوایی به مراکز درمانی و بیمارستانی انتقال یافتند.

خالدی از عموم هموطنان خواست که در صورت قرار گرفتن در شرایط اضطراری، حوادث، سوانح طبیعی، غیرطبیعی و انسان ساخت با شماره ۱۱۵ در سراسر کشور تماس بگیرند.

«ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی، در سوانح عمدی و غیر عمدی، حوادث غیر مترقبه و فوریت‌های پزشکی در هنگام بروز بیماری‌های نوپدید، جدید و بلایای طبیعی و انسان ساخت برای آحاد مردم یا هر ملیت و تابعیتی از وظایف و مأموریت‌های اصلی سازمان اورژانس کشور است.»
منبع: ایرنا
برچسب ها: آزادی ، مصدوم ، ترافیک ، حوادث
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: