* ادامه تجمع بازنشستگان فولاد مقابل مجلس
کد خبر : ۹۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶ -19 April 2016
سومین روز اعتراض بازنشستگان صنعت فولاد مقابل مجلس آغاز شد. دیروز هم نماینده منتخب یکی از شهرستانها در بین این اشخاص حاضر شد.
خبرآنلاین: سومین روز اعتراض بازنشستگان صنعت فولاد که از صندوق بازنشستگی صنعت فولاد حقوق میگیرند در مقابل مجلس آغاز شد.
 امروز تعداد بازنشستگان افزایش محسوسی داشت که نشان می دهد معترضان خیال ندارند به تجمعات خود پایان دهند. آنها می گویند حقوقشان اندک است و پرداخت حقوق نیز به آنها به صورت نامرتب صورت می گیرد. دیروز هم نماینده منتخب شهرستان مبارکه واقع در استان اصفهان که با داشتن کارخانه بزرگ فولاد مبارکه بیشترین تعداد بازنشستگان صنعت فولاد را دارد، در بین معترضان حاضر شد. زهرا سعیدی مبارکه که خود کارشناس ارشد صنایع است قول داد موضوع را در مجلس دهم پیگیری کند.
پیش از این، محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در پاسخ به سرویس مشکلات مردم درباره مشکل بازنشستگان فولاد گفته بود: متاسفانه صندوقهای بازنشستگی در وضعیت بحران و ورشکستگی قرار دارند. دولت برای پرداخت حقوق بازنشستگان هر ماهه مبلغی را برای کمک به این صندوقها اختصاص می دهد که در اسفندماه گذشته دولت مجبور شد صددرصد حقوق و عیدی این بازنشستگان را پرداخت کند.
نوبخت با اشاره به بحران عمیقی که صندوقهای بازنشستگی در آن گرفتار شده اند گفت: در برنامه ششم توسعه، به سه موضوع صندوقهای بازنشستگی، آب و محیط زیست به صورت ویژه و مسئله محور توجه شده است و امیدواریم با اجرای برنامه ششم، بحران در سه حوزه یاد شده، رفع شود.

برچسب ها: بازنشستگان ، فولاد ، مجلس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: