* یک مطلب کذب دیگر در پاسخ کریمی قدوسی به نماینده تربت جام!
پ
کد خبر : ۸۸۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱ -22 July 2019
امروز کریمی قدوسی هم بیکار ننشست و به بخشی از انتقادات این نماینده مجلس پاسخ داد،البته فقط بخشی از آن و البته با یک مطلب خلاف واقع و به اصطلاح دروغ دیگر. با این وجود او در مورد مهم ترین حاشیه هایی که پیرامون او وجود دارد صحبتی نکرد.

سردار کریمی قدوسی در منازعه ای که با نماینده تربت جام راه انداخته است امروز هم ناچار شد در واکنش به او خبر خلاف واقع و کذب دیگری را منتشر کند.

به گزارش «آزادی»، ماجرا از آنجا آغاز شد که جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام در مجلس شورای اسلامی مدعی شد که سردار قدوسی به تربت جام رفته و در آنجا از مردم این شهر درخواست کرده تا طوماری مبنی بر انقلابی نبودن نماینده کنونی تربت جام را امضا کنند و به شورای نگهبان بفرستند تا او را برای انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی رد صلاحیت کنند.

جلیل رحیمی روز گذشته در مجلس شورای اسلامی خطاب به نماینده مشهد گفت : «شما به شهر تربت جام آمدید و به مردم گفته اید نماینده شما انقلابی نیست و نامه جمع کنید تا رد صلاحیت شود. آقای کریمی قدوسی آن زمانی که اجداد شما بستگان شما از افغانستان به ایران حمله می کردند ما ایرانی بودیم و از ایران دفاع می کردیم .چه کسی به شما شناسنامه ایرانی داده است، چه کسی به شما اجازه داده است به ارکان نظام بتازید، چند روز سابقه جبهه دارید، چندتا عملیات شرکت کرده اید که به درجه سرداری رسیدید؟ از کی شما ایرانی شدید که ما ایرانی نبودیم.


این نماینده مجلس همچنین در گفت و با اعتماد انتقادات خود از سردار قدوسی را ادامه داده و می گوید: سوال من این است که چه کسی به آقای کریمی ‌قدوسی در این مملکت اجازه داده که به همه بتازد؟ چرا ایشان باید حق داشته باشد چنین اقداماتی انجام دهد.رهبر انقلاب به صراحت گفتند که وزیر امور خارجه متدین و امین است ولی ایشان به وزیر امور خارجه، به رییس‌جمهوری توهین می‌کنند. تمام نهادهای کشور هرجایی که ایشان اظهارنظری کرده،تکذیب کرده‌اند.کمیسیون امنیت ملی اظهارات او را تکذیب کرده است، ریاست‌جمهوری تکذیب کرده، فقط مانده است که رهبر انقلاب اظهارات کریمی‌قدوسی را تکذیب کند. چرا نباید کسی در این کشور از ایشان سوال کند که شما چه حقی دارید که مردم را علیه نظام و رهبری بدبین و دیگران را غیرانقلابی خطاب می‌کنید؟

امروز کریمی قدوسی هم بیکار ننشست و به بخشی از انتقادات این نماینده مجلس پاسخ داد،البته فقط بخشی از آن و البته با یک مطلب خلاف واقع و به اصطلاح دروغ دیگر. با این وجود او در مورد مهم ترین حاشیه هایی که پیرامون او وجود دارد صحبتی نکرد. اینکه او در زمان جنگ در کدامین جبهه،لشگر، تیپ،گردان،گروهان،گروه و یا دسته ای حضور داشته و در کجا جنگیده است و دوم در مورد افغانستانی بودنش. در این دو مورد او کاملا سکوت کرد.


کریمی قدوسی امروز در مجلس خطاب به جلیل رحیمی گفت که قرار شده که اگر شورای نگهبان او را رد صلاحیت کند، دولت رحیمی را به سفیر ایران در افغانستان کند، او به طعنه خطاب به نماینده تذبت جام گفت که نه از گندم کابل خواهد خورد و نه عدسی مجلس یازدهم را. این در حالی است که یک مقام آگاه به آزادی گفته است که سفیر جدید ایران در افغانستان معرفی شده و به زودی کار خود را در کابل آغاز خواهد کرد و او هم البته جلیل رحیمی نیست و آقای کریمی قدوسی ظاهرا در ادامه صحبت های خلاف واقع خود این ادعا را مطرح کرد است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: