* ۸۰۰ دانش آموز خوزستانی مهمان دوره"فصل رویش"
پ
کد خبر : ۸۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵ -13 July 2019
مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خوزستان از برگزاری دوره فصل رویش با حضور ۸۰۰ دانش آموز دختر و پسر در سراسر استان خبر داد.
به گزارش «آزادی» حجت الاسلام و المسلمین اکبر محمدیان امروز با اشاره به برگزاری دوره فصل رویش ویژه دانش آموزان خوزستانی، اظهار کرد: این دوره با محوریت مباحث فرهنگی و آشنایی با دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای ۸۰۰ دانش آموز دختر و پسر خوزستانی از ۹ تیرماه آغاز و تا ۱۵ شهریورماه ادامه دارد.

او گفت: برنامه تابستانه فصل رویش در سه محور فرهنگی، معرفتی و دانش افزایی در همه دفاتر استانی (۱۶ دفتر) اتحادیه با حضور مدرسان مطرح استانی در حال برگزاری است و در پایان، اردوی ویژه برگزیدگان دوره به مشهدمقدس برگزار می‌شود.

مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خوزستان در رابطه با محتوای این دوره افزود: محتوای دوره در رابطه با تهدید‌های صورت گرفته در بدنه قشر دانش آموز، پرسش و پاسخ با محوریت مباحث اعتقادی و دستاورد‌های انقلاب اسلامی، دشمن شناسی و شیوه‌های تقابل با دشمنان است.

محمدیان بیان کرد: یکی از محور‌های این دوره فصل رویش کار تشکیلاتی صرف با دانش آموزان است؛ از سوی دیگر ۸۰ درصد برگزاری برنامه‌های تابستانه و اجرای شان بر عهده دانش آموزان است.

مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خوزستان در پایان تصریح کرد: تلاش می‌کنیم به صورت عملیاتی دانش آموزان را با کار تشکیلاتی، گروهی و جمعی در طول دوره‌های تابستانه آشنا کنیم تا در مدرسه از پس کار‌های مشترکی که به آن‌ها محول می‌شود، برآیند.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: