* وضعیت استقلال از نظر سرپرست جدید
کد خبر : ۸۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲ -18 April 2016
سرپرست جدید آبی پوشان تهرانی وضعیت این تیم چند روز پس از شکست در دربی را مطلوب توصیف کرد.
مهر: نصرالله عبداللهی در حاشیه تمرین روز دوشنبه استقلال با خوب دانستن شرایط حال حاضر آبی‌پوشان پس از شکست مقابل پرسپولیس تهران، گفت: خوشبختانه دیده‌اید که همه چیز در استقلال رو‌به‌راه شده است، هواداران به دیدار تیمشان آمده‌اند و بازیکنان و کادر فنی هم‌قسم شده‌اند که چهار دیدار آینده را با پیروزی به پایان برسانند.

وی در خصوص جلسه اعضای هیات مدیره با مظلومی و ابقای سرمربی استقلال، گفت: جلسه بسیار خوبی بود و به اعتقاد من بحث ابقا در کار نبوده است. اتفاقاً اعضای هیات مدیره  از مظلومی حمایت کرده و از او خواسته‌اند تا پایان فصل با قدرت به کارش ادامه دهد.

عبداللهی در ادامه خاطرنشان کرد: هنوز اتفاقی نیفتاده است و نمی‌دانم عده‌ای چرا به دنبال این هستند برای استقلال جوسازی کنند، ما چهار بازی در پیش داریم و فینال جام حذفی را هم پیش‌رو و اگر بازیکنان با روحیه خوب و آرامش فکری کامل به میدان بروند، مطمئن باشید امتیازات لازم را کسب کرده و می‌توانند باز هم به صدر جدول بازگردند.

وی تصریح کرد: ما تنها سه امتیاز از پرسپولیس عقب هستیم بنابراین جای نگرانی نیست و می‌دانیم که در فوتبال اتفاقات زیادی به وجود خواهد آمد و یک تیم حتی در چهار هفته می‌تواند هم به رده‌های پایین سقوط کند و هم خود را به صدر جدول برساند بنابراین ناامید نیستیم و تلاش خود را برای موفقیت به کار خواهیم بست.

مشاور ارشد باشگاه استقلال در خصوص وضعیت فرزاد مجیدی نیز گفت: فرزاد از ابتدا هم قرار بود در کادر فنی باشد و با توجه به اتفاقاتی که روز گذشته افتاد، او به کادر فنی اضافه شده و قرار است که من برخی کارها را انجام بدهم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شما سرپرست تیم استقلال شده‌اید یا خیر؟ گفت: سرپرست همچنان پورحیدری است و انشاءالله هفته آینده بر روی نیمکت خواهد نشست تا با حضورش، روحیه خوب را به بازیکنان تزریق کند.

عبداللهی در ادامه خاطرنشان کرد: تا حضور پورحیدری بر روی نیمکت، من کارها را انجام می‌دهم و امیدوارم که تیم بتواند در این چهار بازی باقی‌مانده، عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

مشاور ارشد باشگاه استقلال در خصوص مبلغی که قرار است به «توزی» پرداخت شود، گفت: خوشبختانه اولین بحث جلسه امروز، پرداخت بدهی «توزی» بود و این مشکل حل شده و ما قرار است تا پایان هفته و قبل از اینکه اتفاقی برای استقلال بیفتد، این مبلغ را پرداخت کنیم تا خطر کسر امتیاز نداشته باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از هواداران استقلال هم تشکر می‌کنم که امروز به تمرین آمدند و از تیم خود حمایت کرده‌اند و امیدوار هستم روز جمعه هم از تیمشان حمایت کنند تا بتوانیم این دیدار را با پیروزی به پایان برسانیم.



برچسب ها: استقلال ، آبی ، دربی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: