* خبر خوب برای مناطق سیل زده
پ
کد خبر : ۸۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ -03 July 2019
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ساخت واحد‌های تخریبی ناشی از سیلاب در کشور تا پایان سال به پایان می‌رسد.
به گزارش «آزادی» ، علیرضا تابش صبح چهارشنبه در حاشیه افتتاح دو واحد مسکن سیل زدگان در روستای تالارپشت با بیان اینک تاکنون دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار تسهیلات بانکی برای ساخت و تعمیرات مسکن تأمین شده است گفت: تاکنون هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در سراسر کشور به بانک‌ها معرفی شده است و به تدریج قرارداد‌های در حال انعقاد است.

تابش با اظهار اینکه بانک‌ها در هفته گذشته اقدامات خوبی انجام داده‌اند گفت: تاکنون حدود ۱۴۰ تا ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت شده است و ۵۰ هزار تن فولاد نیز خریداری شده است.

وی با اشاره به تهیه سیمان رایگان از سوی بنیاد مستضعفان تصریح کرد: صدور پروانه رایگان، نظارت رایگان از جمله اقدامات حمایتی برای ساخت مسکن سیل زدگان است.

رئیس بنیاد مسکن کشور با عنوان اینکه در ۲۱ استان کشور در حال ساخت و بازسازی مسکن هستیم گفت: وقتی مردم پای کار باشند امور ساده‌تر می‌شود و امیدواریم مردم از این فرصت برای بازسازی مسکن استفاده کنند.

وی با اظهار اینکه مردم باید برای پیشبرد امور حضور داشته باشند گفت: تاکنون مدیریت خوبی صورت گرفته است و تا یکماه آینده تمامی کار‌های تعمیرات مسکن به پایان می‌رسد.

تابش با بیان اینکه در مازندران مدیریت خوبی در زمینه بازسازی مسکن صورت گرفته است گفت: تاکنون کار احداث ۲۰۰ واحد مسکن تخریبی در مازندران شروع شد و تعمیرات مسکن آسیب دیده نیز تا یکماه آینده تکمیل می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن مازندران با اظهار اینکه ساخت واحد‌های مسکن تخریبی در سراسر کشور تا پایان سال تمام می‌شود گفت: با تأمین اعتبارات از سوی دولت برای اجرای طرح هادی و ایمن سازی برابر سیلاب در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یادآور شد: ۳۰ میلیارد تومان برای طرح هادی و ایمن سازی برابر سیلاب در مازندران تخصیص داده شده است.

شش هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی و تجاری مازندران براثر سیلاب دچار آسیب شده است.
برچسب ها: آزادی ، سیل ، خونه ، سیلاب
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: