* اقتدار ما آمریکا را سردرگم کرد
پ
کد خبر : ۸۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰ -03 July 2019
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط نیروی‌های مسلح ایران گفت: امروز اقتدار نظام باعث سردرگمی آمریکا شده است.
به گزارش «آزادی» ، سردار حسین اشتری پیش از ظهر چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: خدا را برای توفیق حضور در استان کرمان شاکرم؛ کرمان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هم نقش ویژه‌ای را بر عهده داشت.

وی با اشاره به رشادت‌های لشکر ۴۱ ثارالله در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: باید یاد و خاطره شهدا را گرامی داشته و برای جانبازان آرزوی سلامتی که امروز هم برای دنیای اسلام و کشور باعث افتخار هستند.

سردار اشتری عنوان کرد: این دیار دارای مردمی نجیب، متدین و مجاهد است و هر مقدار که برای امنیت، آرامش و آسایش مردم کار کنیم کم است و نیروی انتظامی مفتخر است که حافظ جان، مال و ناموس مردم کشور است. اید قدردان این مردم عزیز باشیم و ما با تمام وجود در خدمت این مردم بزرگوار بوده ایم و خواهیم بود.

فرمانده ناجا گفت: استان کرمان نمایندگان فعال و خوبی در مجلس شورای اسلامی دارد و در کل مردم کرمان باعث خیر و برکت هستند.

وی با اشاره به اینکه راهبرد اساسی نظام ایجاد آرامش، ثبات و تقویت امنیت در منطقه است، افزود: دشمنان این مرز و بوم بدانند هر تهدیدی که به سمت مردم ما می‌آورند حتماً خنثی خواهد شد و یک تهدید را با ۱۰ برابرش به آن‌ها جواب خواهیم داد و امروز اقتدار نظام باعث سردرگمی آمریکا شده است.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: