* تلاش صدا وسیما برای جذب مخاطب کودک
پ
کد خبر : ۸۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶ -02 July 2019
محمدرحیم لیوانی، رئیس مرکز صبا (مرکز پویا نمایی صدا و سیما) در یک نشست خبری تاکید کرد تلویزیون وظیفه دارد با تولید آثار با کیفیت‌تر، با فعالیت‌های بی بی سی در عرصه کودک مقابله کند.
به گزارش «آزادی» ، نشست خبری طرح جامع تابستانی مرکز پویا نمایی صبا، امروز در ساختمان اصلی این مرکز برگزار شد.

محمدرحیم لیوانی، رئیس مرکز صبا در این نشست گفت: «ما در حال حاضر وارد یک رقابت شده‌ایم و در این رقابت باید برگ برنده‌ای داشته باشیم تا مخاطب‌مان را جذب کنیم. آسیب‌های اجتماعی، رونق تولید و اقتصاد مقاومتی از دیگر موضوعاتی است که در دستور کار قرار دارد و ما به سمت پویانمایی پاک می‌رویم. در فروش تولیدات به سطحی رسیده‌ایم که در حوزه بین‌الملل خریدار تولیدات ما هستند و حالا فرهنگی که برآمده از سبک زندگی ایرانی‌هاست در خارج از کشور رواج پیدا می‌کند.»

رئیس مرکز پویا نمایی صدا و سیما با اشاره به فعالیت رسانه بی‌بی‌سی در حیطه کودک اعلام کرد: «بی بی سی خیلی وقت است کار روی حوزه کودک را آغاز کرده است و با این عملکرد نشان داده است که کودک حوزه کودک چقدر برایش مهم است. با نگاهی به سابقه می‌توان فهمید بی‌بی‌سی چه اهدافی را دنبال می‌کند و حالا ما وظیقه داریم با تولید آثاری با کیفیت‌تر و بهتر با این رسانه مقابله کنیم.»
برچسب ها: آزادی ، صداوسیما ، مخاطب ، کودک
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: