* اروپا "گرم تر" و ایران "خنک تر" می شود
پ
کد خبر : ۷۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶ -28 June 2019
تغییر اقلیم در کشور‌های اروپایی اثرات چشمگیری خواهد داشت و داستان گرمای فرانرمال و رکورد زنی‌ها در ابتدای مسیر خود قرار دارد و این گرما در اروپا ادامه‌دار خواهد بود، اما ایران ...
به گزارش «آزادی» چند سالی است که با موضوع هارپ و اتصال آن به پیش‌بینی ۳۰ ساله ناسا مبنی بر بیابان شدن ایران، در کنار مسایل اقتصادی و سیاسی، رعب و وحشت زیادی توسط شبکه‌های اجتماعی در جامعه از آینده ایران ایجاد شده است.

هوارام نوشت، امسال و سال‌های آتی متوسط دما در فصول تابستان در ایران در مقایسه با متوسط ۵۰ ساله، تغییر محسوسی نخواهد داشت و گرمایش جهانی تغییر ملموسی در گرمای تابستان در ایران نخواهد داشت، اما این تغییر اقلیم در کشور‌های اروپایی اثرات چشمگیری خواهد داشت و داستان گرمای فرانرمال و رکورد زنی‌ها در ابتدای مسیر خود قرار دارد و این گرما در اروپا ادامه‌دار خواهد بود.

ثبت رکورد تازه گرما برای ماه ژوئن سال جاری در کشور‌های اروپایی!

دمای هوا در روز‌های اخیر در حال افزایش بوده است، اما انتظار می‌رود در برخی نقاط حتی گرمتر هم بشود.

آلمان، لهستان و جمهوری چک روز چهارشنبه رکورد دما در ماه ژوئن را ثبت کردند و با ادامه موج گرما در روز‌های آینده انتظار ثبت رکورد‌های بیشتری می‌رود.

انتظار می‌رود بعضی از مناطق در کشور‌های فرانسه و سوئیس امسال با دما‌های حتی فراتر از ۴۰ درجه، رکورد‌های تازه‌ای از گرما در کشور‌های اروپایی را ثبت کنند.
برچسب ها: آزادی ، اروپا ، ایران ، اب و هوا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: