* معاون رئیس جمهور وارد گرمسار شد
کد خبر : ۷۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹ -18 April 2016
معاون اجرایی رئیس جمهور به همراه رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در آستانه سفر هیئت دولت یازدهم وارد گرمسار شد.

به گزارش مهر، محمد شریعتمداری در حالی صبح دوشنبه وارد گرمسار شد که مورد استقبال گرم استاندار سمنان، نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار گرمسار، امام جمعه این شهر و تنی چند از فعالان حوزه اقتصادی و صنعتی قرار گرفت.

شریعتمداری قرار است در این سفر از زیرساخت های صنعتی گرمسار بازدید و همچنین در آئین افتتاح آزمایشگاه صنعت ساختمان، آزمایشگاه صنایع غذایی و همچنین بهره برداری از آزمایشگاه میکروبیولوژی حضور داشته باشد.

نیره پیروز بخت رئيس سازمان ملی استاندارد ایران نیز که در این سفر معاون اجرائی دولت یازدهم را همراهی می کند در برنامه افتتاح این آزمایشگاه ها که در محل سالن همایش های اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی شهرستان گرمسار برگزار می شود سخنرانی خواهد کرد.

محد رضا خبار استاندار سمنان نیز در این مراسم درباره نحوه گسترش زیرساخت های صنعتی و آزمایشگاهی استان و شهرستان گرمسار و همچنین برنامه های سفر یک روزه دکتر روحانی و هیئت دولت که در روز سه شنبه هفته جاری انجام می شود سخنرانی خواهد کرد.

استان سمنان دارای پتانسیل ویژه ای در زمینه جذب سرمایه و صنعت خصوصا در بخش غربی خود با توجه به نزدیکی به پایتخت است که توجه ویژه مسئولان را می طلبد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: