* «آبگير قاتل» ؛ استخري كه جان مي گيريد
پ
کد خبر : ۷۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲ -12 June 2019
معاون عملیات آتش نشانی یزد از غرق شدن زنجیروار پنج نفر از اعضای خانواده مالکان یک چاه کشاورزی در شهرستان خاتم خبر داد.
معاون عملیات آتش نشانی یزد از غرق شدن زنجیروار پنج نفر از اعضای خانواده مالکان یک چاه کشاورزی در شهرستان خاتم خبر داد.

به گزارش «آزادی» محمدرضا رحیمی در گفتگويي- منطقه یزد، با اشاره به مرگ زنجیره‎وار پنج نفر از اهالی خاتم به دنبال غرق شدن در استخر آب کشاورزی، اظهار کرد: متأسفانه این حادثه امروز در محل چاه کشاورزی داف در منطقه چاهک شهرستان خاتم برای مالکان این چاه در هنگام برداشت زردآلو اتفاق افتاده است.

وی افزود: در شروع حادثه، دو کودک در استخر در حال غروق شدن بودند که یک مرد از این خانواده به جای تماس با نیرو‌های امدادی برای کمک به آن‌ها وارد استخر شده و به دلیل عدم آشنایی با فن شنا، او نیز غرق می‌شود.

به گفته‌ی رحیمی، در ادامه نیز دو زن دیگر هم برای نجات آن‌ها بدون درنظر گرفتن عمق ۵ متری استخر و آگاهی نداشتن با مهارت شنا وارد استخر می‌شوند که آن دو نیز غرق می‌شوند.

این مسئول رقم خوردن چنین حوادث ناگواری را ناشی از عدم ایمنی استخر‌های کشاورزی عنوان کرد و گفت: متأسفانه استخر‌های پلیمری بدون داشتن حصار و ایمنی کافی و همچنین عدم برخورداری از محلی برای گرفتن دست و به صورت شیب به وفور در حال ایجاد شدن است و بعضاً منجر به بروز چنین حوادثی می‌شوند.

رحیمی در پایان نیز یادآور شد: در هنگام وقوع این قبیل حوادث در وهله اول ضمن حفظ خونسردی، تماس با نیرو‌های امدادی ضروری است.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: