* میرزایی‌نیکو پیگیر موضوع مهدی حاجتی شد
کد خبر : ۷۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۶ -09 June 2019
دبیر اول کمیسیون شورا‌ها گفت: آقای میرزایی‌نیکو به نمایندگی از کمیسیون شورا‌ها در کمیسیون اصل نود با آن کمیته‌ای که مسئول پیگیری موضوع مهدی حاجتی هستند همکاری خواهد کرد و هفته آینده نتیجه را اعلام می‌کند.

پروانه مافی در گفتگو با ایلنا، درباره اینکه آیا موضوع مربوط به مهدی حاجتی عضو شورای شهر شیراز در جلسه امروز کمیسیون شورا‌ها مطرح شد یا خیر، گفت: این موضوع در جلسه امروز کمیسیون شورا‌ها مطرح شد و گزارشی هم از کمیسیون اصل نود آمده بود که آن گزارش هم بررسی شد.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران خاطرنشان کرد: ظاهرا کمیسیون اصل نود هم این موضوع را از قبل پیگیری می‌کرده و هیاتی از کمیسیون اصل نود برای بررسی موضوع قبل از این جریان‌ها به شیراز رفته بودند و اطلاعاتی را جمع‌آوری و گزارشی را تهیه کردند.

وی تاکید کرد: قرار بر این شد که کمیسیون اصل نود این موضوع را پیگیری کند درنتیجه به این دلیل که آن کمیسیون در حال پیگیری این موضوع است، ما در کمیسیون شورا‌ها به این نتیجه رسیدیم که این موضوع از یک کانال پیگیری شود و کمیسیون‌های مختلف درگیر یک موضوع نشوند.

مافی تصریح کرد: آقای میرزایی‌نیکو هم عضو کمیسیون شورا‌ها هستند و هم کمیسیون اصل نود و کمیسیون شورا‌ها کار را به ایشان تفویض کرد که در کمیسیون اصل نود پیگیری کنند و هفته آینده گزارش آن را به کمیسیون شورا‌ها ارائه دهند.

این عضو فراکسیون زنان مجلس گفت: آقای میرزایی‌نیکو به نمایندگی از کمیسیون شورا‌ها در کمیسیون اصل نود با آن کمیته‌ای که مسئول پیگیری این موضوع هستند همکاری خواهند کرد و هفته آینده نتیجه را اعلام می‌کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: