* سخنان مسئولین نظام در راهپیمایی قدس در خصوص معامله قرن
پ
کد خبر : ۷۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰ -31 May 2019
روز قدس امسال اضافه بر تمام طعم های تلخ و شیرینی که داشت یک طعم اضافی و در عین حال غالب نیز به همراه خود آورده بود: معامله قرن .

روز قدس امسال اضافه بر تمام طعم های تلخ و شیرینی که داشت یک طعم اضافی و در عین حال غالب نیز به همراه خود آورده بود: معامله قرن .

به گزارش«آزادی» در حین راهپیمایی روز قدس مسئولین رده بالا و ائمه جمعه از معامله قرن سخن گفتند .آزادی ، در چند سطر زیر تیتر سخنان مسئولین نظام در خصوص معامله قرن را ذکر می کند:

سردار جعفری: معامله قرن به شکست می‌انجامد
 فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا در طول ۴۰ سال گذشته بارها شکست خورده است گفت: معامله قرن هم با شکست مواجه می‌شود.
 
لاریجانی: حضور آمریکایی‌ها در منطقه موجب قوت جریان مقاومت می‌شود
رئیس مجلس با محکوم کردن اقدامات خصمانه اسرائیل، گفت: حضور آمریکایی‌ها در منطقه موجب قوت جویان مقاومت می‌شود.
 
سرلشکر صفوی: معامله قرن مرده متولد شد
معامله قرن ترامپ، یک توطئه موذیانه و فریبکارانه برای نجات صهیونیست‌ها با هزینه برخی کشور‌های عربی منطقه است، درحالیکه پروژه معامله قرن در یک ارزیابی اولیه مولودی مرده متولد شده است.
 
روحانی:معامله قرن به نتیجه نمی‌رسد
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه توطئه‌های استکبار و متجاوزین علیه قدس شریف و فلسطین به نتیجه نخواهد رسید، اظهارداشت: تردید نداریم که پیروزی نهایی از آن حق و فلسطین خواهد بود و سرزمین فلسطین مامنی برای مسلمانان، مسیحیان و یهودیان خواهد گردید.
 
ابراهیم رئیسی:معامله قرن با بصیرت امت اسلام تبدیل به مقاومت قرن می‌شود
رئیس قوه قضاییه با اشاره به حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: با توجه به این اجتماع باشکوه و با بصیرت که امت اسلامی دارد، معامله قرن تبدیل به مقاومت قرن می‌شود.
 
سردار مومنی: حضور پرشور در راهپیمایی معامله قرن را به شکست خواهد کشید
 
مومنی گفت: بدون شک پیروزی از آن فلسطینیان و شکست از آن رژیم صهیونیستی است.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: