* اقدامات عجیب انتخاباتی در دانمارک
پ
کد خبر : ۶۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷ -15 May 2019
یوآکیم بی. اولسن، نامزد انتخابات پارلمانی دانمارک برای جذب آرای رأی‌دهندگان تبلیغی را روی یک سایت معروف مستهجن منتشر کرده است.

به گزارش «آزادی» وی که پیش از این نیز نماینده حزب «ائتلاف آزادی‌خواه» بوده برای انتخابات پیش‌رو از ترفند تازه‌ای بهره برده و در کنار عکس خود جمله‌ای را روی یکی از پربیننده‌ترین وبسایت‌های پورنو در دنیا، درج کرده است.

اولسن که مدال نقره المپیک ۲۰۰۴ آتن را در رشته پرتاب وزنه از آن خود کرده به خبرنگاران گفت: «نصف اینترنت را پورنو گرفته و شما باید هرجا که رأی‌دهنده‌ها هستند حضور داشته باشید از جمله روی سایت پورنو.»

این سیاستمدار دانمارکی اعلام کرد درباره این تبلیغ با اعضای دیگر حزب مشورت نکرده است. او گفت: «می‌دانم بعضی‌ها دلخور می‌شوند. نمی‌شود چیزی گفت: بدون اینکه کسی برنجد.»

وی افزود: «من این موضوع را خیلی جدی نمی‌گیرم. آن‌هایی که منِ سیاستمدار را می‌شناسند می‌دانند در کارم جدی هستم، اما حس شوخ‌طبعی هم دارم و فکر می‌کنم این کار سوژه خندهٔ خوبی باشد.»

یکی دیگر از نامزد‌های این انتخابات نیز برای جلب نظر رأی دهندگان ابتکار دیگری به کار برده است.

مورتن اوسترگارد از حزب سوسیال لیبرال تصمیم گرفته است چند شب را در خانه رأی‌دهندگان مختلف بگذراند تا نشان دهد اطلاع از وضع معیشت آن‌ها برای وی مهم است.

آقای اوسترگارد این پیشنهاد را روی صفحه فیسبوک خود گذاشته بود و پس از تنها چند روز بیش از ۴۰۰ رأی دهنده از وی دعوت کردند شبی را در خانه آن‌ها بگذراند.

انتخابات سراسری پارلمان دانمارک روز ۵ ژوئن برگزار خواهد شد.
منبع: Euronews
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: