* جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس با فرمانده کل سپاه
پ
کد خبر : ۶۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ -12 May 2019
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: رفت و آمدهای آمریکا در منطقه موضوع جدیدی نیست و همیشه بوده است.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: رفت و آمد‌های آمریکا در منطقه موضوع جدیدی نیست و همیشه بوده است.

به گزارش «آزادی»، بهروز نعمتی در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه غیرعلنی مجلس، گفت: با توجه به انتصاب سردار سلامی به عنوان فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نمایندگان به دنبال آن بودند که ارتباطاتی را با فرمانده جدید سپاه داشته باشند.

وی گفت: ابتدا قرار بود که فراکسیون‌های مجلس جلساتی با فرمانده سپاه پاسداران داشته باشند، اما در نهایت قرار بر این شد که سردار سلامی در مجلس حضور یابد و دیداری بین نمایندگان و فرمانده سپاه صورت گیرد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه در این جلسه موضوعات متعددی مطرح شد، تصریح کرد: در وهله اول مباحثی درباره همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نمایندگان مطرح شد و سپس موضوعاتی پیرامون نیازمندی‌هایی که سپاه از لحاظ تقنینی و هزینه‌ای دارد، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نعمتی با بیان اینکه در این جلسه درباره بسیج و کمک‌های این نهاد برای حل مشکلات داخلی کشور مباحثی مطرح شد، گفت: همچنین سردار سلامی تحلیلی از شرایط منطقه و جنگ روانی که آمریکایی‌ها در منطقه به راه انداخته اند ارائه کرد و ۵ نفر از نمایندگان هم در این جلسه صحبت کردند.

وی تصریح کرد: همچنین در این جلسه بیان شد که رفت و آمد‌های آمریکایی‌ها در منطقه موضوع جدیدی نیست و همواره این مسئله بوده است.

نعمتی با اشاره به نشست مشترک امروز مجلس با رئیس قوه قضائیه گفت: پس از انتصاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه به دنبال آن بودیم که این نشست مشترک را برگزار کنیم و بر این اساس، این دیدار از ساعت ۱۷ تا ۱۹ امروز در محل قوه قضائیه برگزار می‌شود.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: