* برکناری مدیر متخلف صندوق بازنشستگی با حقوق ۳۰ میلیونی
کد خبر : ۶۴۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۴ -10 May 2019

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از برکناری یک مدیر متخلف با حقوق ۳۰ میلیونی خبر داد.

به گزارش«آزادی»، سید میعاد صالحی، مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی کشوری در پیامی توئیتری اعلام کرد: طبق گزارش کمیته شفافیت صندوق بازنشستگی، دریافتی خالص سال ۹۷ مدیران عامل دو هلدینگ، علی‌رغم ضعیف و پرحاشیه، ماهانه بیش از ۳۰ میلیون تومان بوده است.

وی افزود: همه بدانند در دفاع از حق و سرمایه بازنشستگان و جلوگیری از ویژه‌خواری با احدی تعارف نداریم. اولین مدیرعامل متخلف برکنار شد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
سلام
متأسفانه در تهیه این خبر که البته خبرگزاری شما نقشی در آن نداشته ، رعایت انصاف و قانون و حتی اصول اولیه شرع و اخلاق نشده است .
فردی که برکنار شده انسانی متعهد و متخصص و مدیری توانمند و پاکدست بود که تمام دریافتی های ایشان بر اساس مصوبه و قانون بوده و در طول دوره مدیریت خودش بیش از دهها میلیارد تومان مانع از حیف و میل اموال شرکت ها گردید .
برای آقای صالحی که نام مدیر قرآنی بر خودش گذاشته و خلاف آن عمل می کند ، واقعا متأسفم
آبروی انسان در احادیث و سخن بزرگان دین از حرمت کعبه هم بالاتر در نظر گرفته شده است ولی الان خلاف آن عمل می شود .
همانطور که در متن خبر دیده میشه صالحی که بدون کنکور در مقطع دکترا ادامه تحصیل داده و از نزدیکان احمدی نژاد بود ، به صورت غیرقانونی و با فشار علی احمدی وزیر وقت احمدی نژاد عضو هیأت علمی دانشگاه مهم علم و صنعت میشود
تأسف بارتر اینکه چون مدرک وی به هیچ دانشکده نمی خورد در اقدامی مضحک برایش یک دانشکده تحت عنوان دانشکده پیشرفت ( !!!! ) تأسیس کردند که نگاهی به ترکیب این دانشکده خالی از لطف نیست
دزدی کلان داماد شریعتمداری هم بماند فقط امیدوارم این آقای صالحی کمی حقوق و قانون تجارت و آئین نگارش و املا و انشا هم بخواند که در دفعات بعدی حداقل نوشتن نامه را بلد باشد .
راستی مگه توئیتر فیلتر نیست ؟؟
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: