* مجیدی: قهرمان نشویم، چیزی از ارزش‌هایمان کم نمی‌شود
پ
کد خبر : ۶۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۱ -01 May 2019

سرمربی جدید استقلال می‌گوید با هر سمتی به این تیم کمک می‌کند چون هرچه دارد از این تیم است.

به گزارش «آزادی» فرهاد مجیدی بعد از پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: شانس ما با شکست برابر پدیده کم شد اما همیشه فوتبال است و اعجاز و امید. امیدوارم نتایج مسابقات مانند هفته‌های گذشته برای ما رقم بخورد. با توجه به مشکلاتی که داشتیم، بازیکنان ما زحمت کشیدند و اگر قهرمان نشویم نیز چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌شود.

وی درباره مشکلات دفاعی استقلال گفت: ما یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ را داریم و با ۱۲ گل خورده، بهترین هستیم. امروز ۳ امتیاز را می‌خواستیم و در زمان خوبی گل زدیم اما گلی که دریافت کردیم باعث شد باز بازی کنیم. از خط دفاعی تیم راضی هستم. ما امسال کمترین اشتباه را در دفاع داشتیم و منتظری و دانشگر از بهترین‌های لیگ امسال هستند.

مجیدی درباره ثبت نشدن نامش در لیست بازی اظهار کرد: موضوع مهمی نیست و من با هر سمتی و حتی تدارکات در خدمت تیم هستم. من فرزند استقلال هستم و هر چه دارم از استقلال است.

او درپاسخ به این سوال که آیا قبول دارد بازیکنانش استرس داشتند، گفت: استرس خاصی در بازیکنان ندیدم اما با توجه به شرایط جدول و نتایج دو هفته اخیر تیم ما تحت فشار بود. اولین مرتبه بود که سرمربی یک تیم بود و طبیعی بود که استرس داشته باشم. سعی کردم تمرکز خود را بالا ببرم و تیم را هدایت کنم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آینده تیمش را چطور ارزیابی می‌کند، بیان کرد: هیچ وقت به عقب بر نمی‌گردم و این تجربه من است. من آینده را می‌بینم و با قاطعیت می‌گویم این تیم یکی از بهترین‌های تاریخ باشگاه است و در هر پست ۲ بازیکن آماده داریم. یکی از کامل‌ترین تیم‌ها در زمان بازی‌گری و مربی‌گری من است. اگر به تیم ایمان نداشتم این پست را قبول نمی‌کردم. نمی‌خواهم شعار بدهم و قول بدهم اما استقلال را به جایگاه واقعی می‌رسانیم.

مجیدی در پاسخ به این سوال که چه انتظاری از باشگاه درباره آینده دارید، گفت: من از باشگاه انتظار دارم این تیم بماند و چند بازیکن به باشگاه اضافه شود. این تیم کمبودی ندارد و می‌تواند قهرمان شود.
وی در ادامه در واکنش به این موضوع که چه انتظاری از باشگاه درباره آینده خود دارید، گفت: باشگاه باید درباره من تصمیم بگیرد و من نمی‌توانم تصمیم بگیرم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: