* ده هزار امضا پشت طومار درخواست تعویق کنکور
پ
کد خبر : ۵۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷ -18 April 2019
کمپین درخواست تعویق کنکور سراسری ظرف سه روز 9500 امضا جمع کرد.

کمپین درخواست تعویق کنکور سراسری ظرف سه روز 9500 امضا جمع کرد.

به گزارش «آزادی»، 9500 امضا در سه روز! این تعداد امضاهایی است که پویش «درخواست دانش‌آموزان برای تعویق کنکور سراسری» تا این لحظه جمع کرده. امضاکنندگان آن می‌گویند تنها هدفشان هم‌دردی و کاهش آلام دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده است: «ما امضاکنندگان این نامه بر آن شدیم تا در راستای حمایت از داوطلبان کنکور سراسری سال ۹۸ که ساکن مناطق سیل‌زده هستند و برای جلوگیری از بی ثمر ماندن تلاش‌ها و رعایت عدالت آموزشی و کاهش آلام این عزیزان و برای آن‌که امیدشان به نا امیدی تبدیل نشود، از وزیر محترم درخواست کنیم نسبت به تعویق کنکور سراسری اقدام کنند.»

در ادامه این نامه آمده است: «بعضی دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده که نظام قدیم نیز می‌باشند، هیچگونه کتاب یا جزوه ای برایشان باقی نمانده است و منابع نظام قدیم هم در بازار موجود نمی‌باشد که بتوانند خرید کننند  

گفتنی است پیشتر کمپین تعویق آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها با بیش از 6000 امضا در «فارس من» به ثبت رسیده بود. کمپینی که با پیگیری‌های خبرنگاران و فشار افکار عمومی سرآخر به نتیجه رسید و سازمان سنجش اعلام کرد این آزمون را با 7 هفته تأخیر برگزار خواهد کرد. جزئیات بیشتر را در این گزارش بخوانید: روایت یک سردبیر برای پیگیری  مشکل مردم!     

منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: