* پاسخ لاریجانی به ادعای پرداخت هزینه‌های هواپیما به منتخبین مجلس
کد خبر : ۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸ -12 April 2016
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده اصفهان و ادعای پرداخت هزینه‌های هواپیما به منتخبین مجلس دهم گفت که ما فقط به شما برای سفر به اصفهان پول می‌دهیم وبه کسی دیگرپول نمی‌دهیم.
به گزارش ایسنا،نیره اخوان بی طرف در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: ما شاهد این هستیم که به منتخبین مجلس دهم هزینه‌های هواپیما داده می‌شود این در حالی است که هنوز نماینده نشده‌ام و باید در این موضوعات اقتصاد مقاومتی و حفظ بیت المال رعایت شود.

 نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: آقای دکتر لاریجانی شما باید به هزینه ها نظارت داشته باشید و همچنین از هیات رئیسه مجلس توقع داریم این موضوعات را یادآوری کند. در دوره قبل نیز وضعیت به این صورت بوده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر اخوان نماینده اصفهان گفت: پول شخصی به شخص دیگری داده نشده و معلوم نیست شما این اطلاعات را از کجا آورده‌اید.

رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: فقط پول به شما برای سفر به استان اصفهان داده می‌شود و به شخص دیگری پول داده نشده است.

اخوان همچنین به وزرای صنعت و رفاه در خصوص رسیدگی به پرداخت حقوق بازنشستگان صنعت فولاد و به وزیر کشور درباره‌ی رسیدگی به وضعیت تقسیمات کشوری تذکر داد.
برچسب ها: لاریجانی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: