* جان‌باختگان ناشی از تصادف در اصفهان معادل سقوط ماهانه یک هواپیماست
پ
کد خبر : ۴۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸ -13 March 2019
جان‌باختگان ناشی از تصادف در اصفهان معادل سقوط ماهانه یک هواپیماست بدین معنا که ماهیانه حدود ۹۱ نفر و روزانه بیش از سه نفر جان خود را بر اثر تصادف از دست می‌دهند.
فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: جان‌باختگان ناشی از تصادف در اصفهان معادل سقوط ماهانه یک هواپیماست بدین معنا که ماهیانه حدود ۹۱ نفر و روزانه بیش از سه نفر جان خود را بر اثر تصادف از دست می‌دهند.

به گزارش «آزادی» سردار مهدی معصوم بیگی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال ۲۰ طرح سراسری مقابله با سرقت در استان اصفهان اجرا شده است، اظهار داشت: در این ارتباط ۱۲۹ باند سرقت شناسایی و با آن‌ها برخورد شد.

وی با اشاره به اینکه امسال سه هزار و ۷۰۰ فقره پرونده مبارزه با قاچاق تشکیل شد و حدود چهار هزار نفر نیز در این بخش دستگیر شده و مورد تحقیق و بازجویی قرار گرفتند، ابراز داشت: ارزش اموال کشف شده از قاچاقچیان ۱۱۸ میلیارد تومان برآورد شده است.

فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه در سال جاری ۳۵۳ نفر در حوزه راهنمایی و رانندگی جان خود را از دست دادند، ابراز داشت:در سال جاری تعداد جان باختگان موتورسیکلت سوار ۱۲.۸ درصد کاهش یافت که با توجه به اینکه اصفهان رتبه نخست جان باختگان موتورسیکلت را در سال‌های گذشته داشت کاهش خوبی را شاهد بودیم، اما متاسفانه جان‌باختگان عابر پیاده ۱۷ درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: ۸۱ درصد جان باختگان ناشی از تصادف درون شهری مربوط به موتورسیکلت سوار‌ها و عابران پیاده است.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه تصادفات فوتی برون شهری اصفهان ۱۰ درصد افزایش یافته است، بیان داشت: جان‌باختگان ناشی از تصادف در اصفهان معادل سقوط ماهانه یک هواپیماست بدین معنا که ماهیانه حدود ۹۱ نفر و روزانه بیش از سه نفر جان خود را بر اثر تصادف از دست می‌دهند.

آزاد راه کاشان پرحادثه‌ترین جاده استان اصفهان در سال جاری

وی با بیان اینکه آزاد راه کاشان پرحادثه‌ترین جاده استان اصفهان در سال جاری بوده است، ابراز داشت: محور میمه - دلیجان و آزاد راه نطنز - بادرود رتبه‌های بعدی آمار بالای تصادف د. جاده‌ای در اصفهان را به خود اختصاص دادند.

فرماندهی انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: بر این اساس محور ایمن در مسیر آزاد راه کاشان با ایجاد ۲۰ ایستگاه استراحت ایجاد خواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: