* دام وارد کشور می‌شود، اما با یک کشتی و هواپیمای دیگر صادر می‌شود!
پ
کد خبر : ۴۴۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳ -11 March 2019
سیدناصر موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس :
شنیده‌ها حاکی از این است که دام وارد کشور می‌شود، اما از کشتی و هواپیما تخلیه شده و با یک کشتی و هواپیمای دیگر صادر می‌شود.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: شنیده‌ها حاکی از این است که دام وارد کشور می‌شود، اما از کشتی و هواپیما تخلیه شده و با یک کشتی و هواپیمای دیگر صادر می‌شود.

به گزارش «آزادی» سیدناصر موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به افزایش قیمت شکر تا ۹ هزار تومان، گفت: دولت در بحث کالا‌های اساسی به نوعی بازار را رها کرده است و علیرغم اینکه در سال جاری برای کالا‌های اساسی ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی پیش‌بینی شده بود و حتی پیش از آن در بودجه سال ۹۷، ارز ۳ هزار و ۷۵۰ تومانی لحاظ شده بود و حتی برخی کالا‌ها و بسیاری از مایحتاج دیگر مردم با با ارز ۳ هزار و ۹۰۰ تومانی وارد کشور شد، اما شاهد این بوده که هر روز قیمت کالا‌ها افزایش می‌یابد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دولت نظارت جدی بر این موضوع ندارد که ارزی که به واردات کالا‌های اساسی تخصیص داده در کجا هزینه شده است، افزود: اگر کالا‌ها با این ارز وارد شده چرا قیمت باید اینگونه افزایش یابد و اگر وارد کشور نشده فردی که ارز را دریافت کرده تا کالا وارد کشور کند باید مورد مواخذه قرار گیرد که چرا کالا را وارد کشور نکرده است.

قیمت شکر در عرض ۲ ماه تا ٩ هزار تومان افزایش یافت

وی با تاکید بر اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت جهاد کشاورزی که متولی واردات برخی کالا‌های اساسی هستند باید راهکاری برای توزیع کالا‌های اساسی پیدا کنند، ادامه داد: با روندی که در توزیع کالا‌های اساسی پیش گرفته شده نارضایتی‌های مردم هر روز شدت می‌یابد و این موضوع به عدم نظارت، سوءمدیریت و عدم توانمندی برخی مدیران چه مدیرانی که در راس وزارت خانه‌ها هستند و چه مدیرانی که پست‌های میانی را اشغال کرده‌اند باز می‌گردد، چراکه توان مدیریت بازار را ندارند.

موسوی لارگانی اظهار داشت: اگر مدیران توانایی مدیریت بازار را داشتند، قیمت شکر در عرض ۲ ماه تا ٩ هزار تومان افزایش نمی‌یافت و سبب ایجاد مشکلاتی برای مردم نمی‌شد، لذا در روز‌های پایانی سال نظارت تمام مسئولان باید شبانه روزی و جدی باشد تا در حق مردم اجحافی صورت نگیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه قند، شکر، تخم مرغ، مرغ و گوشت کالا‌هایی بوده که مردم روزمره به آن احتیاج دارند، تصریح کرد:چرا باید هر روز باید شاهد افزایش قیمت کالا‌ها باشیم؟ چرا باید دام زنده کشور صادر شود؟، حتی اخباری به گوش رسیده که دام وارد کشور می‌شود، اما از یک کشتی و هواپیما تخلیه شده و با یک کشتی و هواپیمای دیگر صادر می‌شود که این عدم نظارت و کوتاهی مسئولان سبب نارضایتی شدید مردم شده است.

پایان پیام
منبع: خانه ملت
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
تيتر :
دام وارد مي شود ، اما با هواپيما و كشتي صادر مي شود . !!
پس وارد كردن دام ، خودش يك دام است ، براي به دام انداختن
مردم !!! ... بله ؟!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
ظاهراً مسئولین نظام در مقابله با مافیا بسیار ناتوان هستند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: