* تیم ملی بانوان نیاز به حمایت بیشتر دارد
پ
کد خبر : ۴۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ -05 March 2019
مهناز افشار:
باید شرایطی فراهم شود این ورزش بانوان در ایران بیشتر تبلیغ شود. باید دانش آموزان مدارس را بیاورند بازی تیم ملی را ببینند و وقتی در این فضا قرار بگیرند قطعاً جذب می‌شوند و این برای آینده ورزش بانوان خوب است.
بازیگر سینمای کشورمان برای حمایت از تیم ملی بانوان به تماشای بازی با بلاروس رفته است و در مورد این بازی صحبت کرد.

به گزارش «آزادی» مهناز افشار که یکی از تماشاگران ویژه بازی تیم بانوان ایران مقابل بلاروس بود در خصوص حضورش در ورزشگاه اظهار داشت: به نظرم من و هرکس دیگری وقتی ادعا داریم که دغدغه یک چیزی در ذهنمان است فقط نباید در حرف از آن موضوع حمایت کنیم و باید آن را به مرحله عمل برسانیم. من وقتی می‌گویم دغدغه ورزش بانوان کشورم را دارم باید از آن‌ها حمایت کنم و این کمترین کاریست که می‌توانم انجام دهم.

وی در مورد شرایط بازی هم گفت: قطعاً نظر تخصصی نمی‌توانم بدهم چرا که کارشناس فوتبال نیستم و چیزی که به عنوان یک مخاطب و بیننده دیدم را می‌گویم. به نظرم پای بچه‌های ما ابتدای بازی انگار به زمین چسبیده بود، ولی بعد از گلی که خوردیم بچه‌ها به نوعی بال در آوردند و انگیزه گرفتند و کارشان تازه شروع شد. این تیم نیاز به حمایت بیشتر دارد، نیاز به اسپانسر دارد، نیاز به تشویق دارد. باید از سوی مردم و مسئولین حمایت بیشتری شود.

بازیگر سینمای کشورمان در ادامه عنوان کرد: باید شرایطی فراهم شود این ورزش بانوان در ایران بیشتر تبلیغ شود. باید دانش آموزان مدارس را بیاورند بازی تیم ملی را ببینند و وقتی در این فضا قرار بگیرند قطعاً جذب می‌شوند و این برای آینده ورزش بانوان خوب است.

افشار در مورد فعالیت‌های ورزشی خودش هم گفت: قطعاً وقتی نسبت به ورزش علاقه نشان می‌دهد یعنی خودم هم ورزش کردن را دوست دارم و ورزش انجام می‌دهم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: