* اعتراض سرمربی تیم لیگ برتری به گرانی‌ها
پ
کد خبر : ۳۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰ -22 February 2019
به نشانه اعتراض به گرانی‌ها و مشکلات معیشتی که درگیرش هستیم می‌خواستم صحبت نکنم، اما به احترام خبرنگاران به نشست خبری آمده‌ام. از مدیران و مسئولان می‌خواهم به داد مردم خوب ایران برسند و رسیدگی بیشتر کنند تا مشکلات اقتصادی مردم رفع شود.
سرمربی تیم پدیده مشهد می‌گوید قصد داشته در اعتراض به گرانی‌ها، نشست خبری پس از مصاف تیمش برابر سپیدرود را تحریم کند.

به گزارش «آزادی» یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل سپیدرود رشت اظهار کرد: به نشانه اعتراض به گرانی‌ها و مشکلات معیشتی که درگیرش هستیم می‌خواستم صحبت نکنم، اما به احترام خبرنگاران به نشست خبری آمده‌ام. از مدیران و مسئولان می‌خواهم به داد مردم خوب ایران برسند و رسیدگی بیشتر کنند تا مشکلات اقتصادی مردم رفع شود.

او افزود: بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم. در نیم‌فصل دوم بازی‌ها حساس‌تر هستند و تیم‌ها سخت به هم امتیاز می‌دهند، اما خوشبختانه با غیرت مثال‌زدنی بازیکنانم به پیروزی رسیدیم. در ۱۶ روز اخیر، ۵ بازی برگزار کردیم و فشار زیادی روی بازیکنانم بود، ولی کار را تا این لحظه به سرانجام رساندیم.

سرمربی پدیده همچنین تاکید کرد: دو بازی با پرسپولیس، بازی در آبادان و … داشتیم و در این بازه زمانی کوتاه کار سختی کردیم. خوشبختانه از این به بعد استراحت بیشتری داریم و امیدوارم عملکرد بهتری هم داشته باشیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: