* واعظی: در این شرایط چرا باید استعفا بدهیم؟
پ
کد خبر : ۳۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶ -20 February 2019
رئیس دفتر رئیس‌جمهور تاکید کرد که درباره برگزاری رفراندوم درخصوص FATF در دولت هیچ بحثی انجام نشده است.

به گزارش «آزادی» سید محمود واعظی ظهر امروز در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، درباره افزایش قیمت دلار گفت: وقتی نرخ دلار بالا می‌رود، بیشترین فشار به دولت می‌آید. ما هم در دولت هم هیچ وقت نمی‌خواهیم در رابطه با قیمت دلار بازی سیاسی کنیم.

وی افزود: دولت همه تلاش خود را خواهد کرد تا قیمت دلار پایین بیاید.

سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری در پاسخ به سوالی درباره برگزاری رفراندوم درخصوص FATF اظهار داشت: ما در این رابطه هیچ بحثی در دولت نکرده‌ایم.

واعظی درباره برگزاری جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی هم تصریح کرد: جلسات اقتصاد مقاومتی زیر نظر جهانگیری منظم برگزار می‌شود.

وی درباره تشکیل دفتر مالی چین در ایران خاطرنشان کرد: چارچوب مشخص شده و قرار است دفتر متناظر در ایران ایجاد کنیم. به همین دلیل لازم بود در شرایط جدید روابط ما تنظیم شود. با توجه به دعوتی که از رئیس مجلس برای بازدید از چین صورت گرفته بود، روحانی تصمیم گرفت پیامی را برای رئیس جمهور چین ارسال و همچنین تعدادی از اعضای کابینه را همراه رئیس مجلس به چین اعزام کنند تا این سفر به یک سفر کاری تبدیل شود.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه براساس خبر‌هایی که تا شب گذشته از مذاکرات انجام شده میان دو طرف، به من رسیده، روند مذاکرات در حوزه بانکی و دیگر بخش‌ها بسیار خوب بوده است، ابراز داشت: امروز لاریجانی با رئیس جمهور چین دیدار دارد که امیدواریم نتیجه این مذاکرات بتواند شرایط بهتری را ایجاد کند.

واعظی ادامه داد: چین، روسیه، هند و تعداد دیگری از کشور‌هایی که با کشورمان همکاری دارند، ابراز علاقه کردند که با کانال مالی ایجاد شده توسط اروپایی‌ها همکاری داشته باشند و از کانال مالی اروپا استفاده کنند.

وی در مورد شایعه استعفای روحانی و طرح استیضاح برخی نمایندگان مجلس بیان کرد: اینکه مخالفان چه در سر دارند موضوع جدیدی نیست. دولت دست مردم است و آن‌ها تصمیم می‌گیرند. آقای روحانی در کار مصمم است؛ چرا ایشان باید استعفا بدهد. وی آمده که مشکلات کشور را حل کند. ما از همه می‌خواهیم دست به دست هم دهند تا بتوانیم مشکلات کشور را حل کنیم، در این شرایط چرا باید استعفا دهیم.
برچسب ها: آزادی ، واعظی ، استعفا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: