* بازیکنان برای بازی با پرسپولیس به من انگیزه می‌دهند/ آماده یک بازی سخت هستیم
پ
کد خبر : ۳۱۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹ -21 November 2018
تقوی:
با وجود اینکه ملی‌پوشان خودمان را در اختیار نداریم من فکر می‌کردم این موضوع روی کیفیت و تمرینات تاثیر بگذارد ولی می‌بینم بچه‌های ما با همه وجود تلاش می‌کنند و تمرین می‌کنند. با توجه به بازی حساس و سختی که در پیش داریم شرایطی در تمرین به وجود آوردیم که بچه‌ها تحت فشار زیادی تمرین کنند و فشاری شبیه به یک بازی 120 دقیقه‌ای برایشان ایجاد کردیم. خوشحالم که همه بچه‌ها با تمام وجود در تمرین حاضر شدند و حتی الان هم که تمرین تمام شده باز هم مانده‌اند تا ضربات ایستگاهی بزنند و این نشان می‌دهد با تمام وجود و انگیزه‌شان تمرین می‌کنند.

سرمربی تراکتورسازی از شرایط تیمش در آستانه بازی با پرسپولیس رضایت دارد.

محمد تقوی در حاشیه تمرین تراکتورسازی در خصوص شرایط تیم اظهار داشت: با وجود اینکه ملی‌پوشان خودمان را در اختیار نداریم من فکر می‌کردم این موضوع روی کیفیت و تمرینات تاثیر بگذارد ولی می‌بینم بچه‌های ما با همه وجود تلاش می‌کنند و تمرین می‌کنند. با توجه به بازی حساس و سختی که در پیش داریم شرایطی در تمرین به وجود آوردیم که بچه‌ها تحت فشار زیادی تمرین کنند و فشاری شبیه به یک بازی 120 دقیقه‌ای برایشان ایجاد کردیم. خوشحالم که همه بچه‌ها با تمام وجود در تمرین حاضر شدند و حتی الان هم که تمرین تمام شده باز هم مانده‌اند تا ضربات ایستگاهی بزنند و این نشان می‌دهد با تمام وجود و انگیزه‌شان تمرین می‌کنند.

وی افزود: انگیزه‌ای که این بازیکنان دارند حتی از انگیزه خود من هم بیشتر است و برخلاف اینکه فکر می‌کردم باید به بازیکنان انگیزه منتقل کنم آنها هستند که به من انگیزه دادند و این نشانه‌های خوبی پیش از بازی با پرسپولیس برای ماست. فکر می‌کنم با اضافه شدن ملی‌پوشان ما کیفیت تمرینات از این هم بیشتر شود و آماده یک بازی خوب خواهیم شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: