* برگزاری نخستین گردهمایی مسئولان کیوکوشین ناکامورا در استان البرز
کد خبر : ۲۲۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳ -06 June 2021

اولین گردهمایی مسئولان و تشکیل کمیته های ورزش رزمی کیوکوشین سبک ناکامورا استان البرز روز جمعه چهاردهم خردادماه در شهر کرج برگزار شد.

به گزارش «آزادی» در این گردهمایی که برای نخستین بار در استان البرز برگزار می گردید مسئولان کمیته های مختلف تعیین و احکام آنان به همراه شرح وظایف مربوطه اعطا گردید.

در ابتدای این جلسه شیهان محمد مستوفی نماینده سبک کیوکوشین ناکامورا در استان البرز ضمن بیان اهداف تشکیل جلسه و گردهمآیی اظهار داشتند: حضور این سبک برای نخستین بار در استان البرز فرصت مغتنمی برای ورزش دوستان و اهالی ورزش این استان بوده و از سوی دیگر با توجه به ظرفیت های بسیار زیادی که در استان البرز وجود دارد قطعا حضور این سبک در این استان موجب توسعه این ورزش محبوب و مهم رزمی در میان اهالی ورزش استان خواهد شد.

همچنین در ادامه این جلسه آقای محمودی از اعضای هیئت رئیسه سبک کیوکوشین ناکامورای استان البرز ضمن تسلیت ایام رحلت جانگداز بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی بر ضرورت یادآوری دستاوردهای شهدا و خانواده های آنان از زمان مبارزات قبل از انقلاب تا پایان جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم تاکید داشتند گفتند شهدا و خانواده آنان بایست همیشه مورد احترام آحاد جامعه مخصوصا جامعه ورزش کشور باشند چرا که امنیت و آسایش حاکم بر کشور مدیون وجود رشادتهای شهدا و خانواده های آنان می باشد.

در ادامه جلسه هانشی علی اعتمادی مسئول کمیته اجرایی کل کشور سبک کیوکوشین ناکامورا به بیان توضیحاتی پرداختند و تاکید کردند قطعا با توجه به انگیزه و تلاش مسئولان کمیته های مختلف این سبک اتفاقات مثبت و امیدوارکننده ای رخ خواهد داد و در آینده شاهد اعتلا و سرافرازی این سبک از ورزش محبوب کیوکوشی در استان البرز خواهیم بود.

گفتنی است  دست کم ۱۰ هزار کاراته‌کا در سبک کیوکوشین ناکامورا در خاورمیانه فعالیت دارند که پنج هزار و ۵۰۰ نفر از آنان در ایران هستند.سبک ناکامورا هم از نظر تعداد ورزشکار حاضر در رده مسابقات جهانی با حدود هزار کیوکوشین‌کا و هم از نظر دارا بودن اعتبار و مقبولیت در میان خود ژاپنی ها از سایر سبکهای کیوکوشین معتبرتر است و اکنون ۵۸ کشور جهان در سازمان جهانی این سبک مقتدر عضویت دارند.

 

 

 

برگزاری نخستین گردهمایی مسئولان کیوکوشین ناکامورا در استان البرز

 

برگزاری نخستین گردهمایی مسئولان کیوکوشین ناکامورا در استان البرز

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: