* بیانیه اعلام حضور "جنوب شهری ها" در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران
کد خبر : ۲۲۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹ -25 May 2021
زمانی که صدام وعده فتح یک روزه خرمشهر، سه روزه خوزستان و دو هفته‌ای ایران را می‌داد، هیچگاه تصور نمی‌کرد در مقابلش مدافعان جوانی سر برآورند که نه تنها رویایش را بر باد دهند، بلکه با همه محرومیت‌ها و محدودیت‌ها هشت سال خالصانه و جانانه از عزت و شرافت ایران اسلامی دفاع نمایند.

 مهمترین رمز پیروزی سوم خرداد که معمار کبیر انقلاب تعبیر "خرمشهر را خدا آزاد کرد" را بر آن نهاد، برپایه اخلاص، روحیه خستگی ناپذیر و تلاش جهادی جوانانی عمدتا از طبقه محروم خلاصه می‌شود که با توکل به خداوند متعال، با دستانی خالی، ولی اراده‌ای پولادین، پای در "میدانی" نهادند که ثمره آن دستیابی به نصرت الهی و سرافرازی پرچم اسلام ناب محمدی (ص) بر بلندای ایران قهرمان بود.

اینک در آستانه بزرگترین پیروزی عرصه غرورآفرینی رزمندگان ولایتمدار، جریان جوان معتقد به ارزش‌های اسلامی و مطالبه گر آرمان‌های انقلاب با پرچم "جنوب شهری ها" بستر خدمت رسانی شورای شهر را فتح المبینی برای خدمت رسانی خالصانه به محرومین و مستضعفین دانسته و به دنبال آن است تا با بهره گیری از شاخص‌های باکری وار، مدیران جوانی را رهسپار میدان خدمتگزاری نماید که شایسته شهروندان تهرانی باشند.

جنوب شهری ها، بر این باور است شایسته سالاری، عدالت محوری، روحیه جهادی، مبارزه با فساد و باور به جمله "ما می‌توانیم" مهمترین مولفه‌های انتخاب مدیرانی جوان و لایق بر دو محور تعهد و تخصص در جهت خدمت به مستضعفین و محرومان و به ویژه ساکنان جنوب شهر تهران است.

بر این اساس انتخابات شورای شهر ضمن آنکه بستر مناسبی برای تضارب آراء، نقد عملکرد و ارتقای سطح فکری شهروندان است، این فرصت کلیدی را مهیا می‌سازد، تا مردم محروم جنوب شهر به جهت مطالبه توزیع عادلانه منابع عمومی، افزایش سطح کیفیت زندگی و جلوگیری از نفوذ ویژه خواران، نمایندگان خود را بر مسند سیاستگزاری و تصمیم گیری اداره شهر تهران بگمارند.

◻️جنوب شهری‌ها این وعده را به محرومان و مستضعفان جنوب شهر می‌دهد تا برپایه رسالتی که بر عهده دارد با شناسایی جوانان متعهد و متخصص عرصه مدیریت شهری خموده و ناکارآمد کنونی را متحول ساخته و زمینه را برای حرکتی جهادی در مناطق کم برخوردار و محلات محروم این کلانشهر کشور فراهم آورد.

خالصانه و صادقانه دست یاری به سویِ شما جنوب شهریِ عزیز دراز می‌کنیم تا در کنار هم شانه به شانه جبهه متحد آبادانی جنوب شهر را ایجاد و با مطالبه حقوق از دست رفته شهروندی، مدیریت شهری را بر عهده جوانان آزاده و شایسته قرار دهیم.

منتظر شما هستیم
جنوب شهری‌ها
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: