* ربیعی: برخی ها نگذاشتند عملکرد دولت دیده شود اما تاریخ قضاوت خواهدکرد
پ
کد خبر : ۲۲۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۴:۰۳ -18 May 2021
سخنگوی دولت با اشاره به برگزاری سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت همانگونه که در ثبت نام‌ها مر قانون اساسی را رعایت کرد، در خصوص فراهم آوردن زمینه حضور مردم در پای صندوق‌ها و نیز حراست از آرا مردم با شفافیت تمام تلاش خواهد کرد.
به گزارش «آزادی»، علی ربیعی در نشست شورای هماهنگی روسای مراکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی که به صورت مجازی و به مناسبت بیست و هفتم اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، افزود: عملکرد ۸ ساله دولت قابل دفاع است و متاسفانه برخی‌ها نگذاشتند این عملکرد دیده شود، اما تاریخ در این خصوص قضاوت خواهدکرد.

سخنگوی دولت با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی و تشکر از همه فعالان روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی گفت: در این دوران ۸ ساله هم شاهد حضور ترامپ و فشار‌های داخلی بودیم و هم در دوران فراگیری کرونا قرار داریم. تلاش گران روابط عمومی در این روز‌های سخت هم باید پاسخ رسانه‌های معاند را می‌دانند و هم جوابگوی اتهامات برخی رسانه‌های داخلی می‌شدند و این تلاش مضاعف جای تقدیر و تشکر دارد.

ربیعی تصریح کرد: تمام ارکان شورای اطلاع رسانی دولت در تهران و استان‌ها باید در ایام پیش رو در خصوص تبیین و اطلاع رسانی از عملکرد ۸ ساله دولت اهتمام داشته باشند.

وی بااشاره به فعالیت‌های هدفمند در تخریب دستاورد‌های دولت تاکیدکرد: ضروری است روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری به اتهامات و انتقادات غیرمنصفانه در خصوص عملکرد و فعالیت‌های دولت و دستگاه خود به صورت مستدل وکامل پاسخ و اطلاع رسانی لازم انجام دهند.

سخنگوی دولت همچنین تصریح کرد: روسای مراکز روابط عمومی از هرگونه فعالیتی که شائبه حمایت و سوگیری انتخاباتی داشته باشد باید پرهیز کرده قطعا فعالیت انتخاباتی ممنوع است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: