* رایزنی جداگانه اسرائیل با تروئیکای اروپایی و عربستان درباره برجام
پ
کد خبر : ۲۱۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۵:۵۸ -25 February 2021
یک شبکه عبری گزارش داد رژیم صهیونیستی بصورت جداگانه با عربستان و تروئیکای اروپایی رایزنی هایی درباره ایران و توافق هسته‌ای انجام داده است.
مذاکره اسرائیل و عربستان درباره توافق هسته‌ای ایران

یک رسانه صهیونیستی گزارش داد که مقامات رژیم صهیونیستی گفت‌وگویی با مقامات سعودی درخصوص سیاست آمریکا در قبال ایران داشته‌اند.

به گزارش «آزادی»، شبکه آی ۲۴ رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه گزارش داد که برخی مقامات ارشد سعودی و صهیونیست گفته‌اند که مقامات این دو کشور درخصوص برنامه آمریکا برای بازگشت به توافق هسته‌ای رایزنی کرده‌اند و ریاض نگرانی خود را در خصوص دولت جدید آمریکا ابراز کرده است.

عربستان و رژیم صهیونیستی به شکل رسمی با هم روابط دیپلماتیک ندارند، اما در خفا نشست‌هایی به ویژه درباره ایران برگزار می‌کنند.
 
 
 
رایزنی اسرائیل با تروئیکای اروپایی درباره برجام

یک شبکه عبری گزارش داد رژیم صهیونیستی در تلاش است تا تروئیکای اروپایی را قانع کند که توافق هسته‌ای با ایران را به وضعیت اصلی بازنگردانند.

به گزارش «آزادی»، به نقل از شبکه کان ۱۱، اسراییل در حال انجام تلاش‌های بسیار است تا فرانسه، آلمان و انگلیس را قانع کند که توافق هسته‌ای با ایران را به وضعیت اولیه خود بازنگردانند.

به گفته این شبکه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تلاش است تا مفاد توافق را مطابق با چشم‌انداز و منافع اسرائیل اصلاح کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: