* جزئیات آتش‌سوزی گسترده در خیابان شوش / آتش‌سوزی مهار شد
پ
کد خبر : ۲۱۷۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹ -19 January 2021
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران جزئیات آتش‌سوزی گسترده را در یک باربری ۱۲ هزار متری در خیابان شوش تشریح کرد.

به گزارش «آزادی»، سیدجلال ملک درباره جزئیات آتش سوزی در یک باربری در خیابان شوش اظهار کرد: بعداز ظهر امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی گسترده در یک باربری در خیابان شوش به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ۶ ایستگاه آتش‌نشانی تهران به‌همراه چندین دستگاه تانکر آب، خودرو‌های پشتیبانی از جمله خودروی حامل تجهیزات تنفسی و عوامل شهرداری منطقه ۱۲ در محل حاضر شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران افزود: محل حادثه انباری بزرگ (یک باربری) به وسعت بیش از ۱۲ هزار متر بود و اطراف آن انبار‌های بزرگ و کوچک وجود داشت.

وی با بیان اینکه انبار‌های مذکور با ستون‌ها و سقف‌های شیروانی نامقاوم در برابر حرارت بنا شده بود، تصریح کرد: زیر تمام بخش‌های شیروانی پر از کالا‌هایی همچون لاستیک موتورسیکلت، خودرو، روغن موتور، موادقابل اشتعال و وسایل دیگر بود.

به گفته ملکی، حدود دو هزار متر از این باربری کاملاً شعله‌ور و سقف‌های انبار‌ها بر اثر شدت حرارت و آتش‌سوزی تخریب شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران متذکر شد: اکنون آتش کاملاً تحت کنترل قرار گرفته، اما با توجه به تخریب سقف‌ها و احتمال وجود آتش پنهان زیر آن، عملیات لکه‌گیری ادامه دارد.

ملکی خاطرنشان کرد: این حادثه تاکنون مصدوم و تلفات جانی برجای نگذشته و اگر اتفاق خاصی در روند عملیات روی دهد، اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد.
 
 
 
آتش‌سوزی خیابان شوش تهران مهار شد

آتش سوزی در یک بنگاه باربری در خیابان شوش تهران با تلاش چندین ساعته آتش نشانان مهار شد.

به گزارش «آزادی»، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: انبار بزرگی به وسعت ۱۲ هزار مترمربع که در اطراف آن انبار‌های کوچک و بزرگ ناایمن با ورق‌های شیروانی وجود داشت دچار آتش سوزی گسترده شده بود.

سید جلال ملکی افزود: در این انبار‌ها انواع کالا‌ها اعم از لاستیک موتور، خودرو، روغن موتور و مواد قابل اشتعال وجود داشت که حدود ۲ هزار مترمربع از این انبار کاملا شعله‌ور بود.

وی ادامه داد: بر اثر حرارت سقف‌های این انبار‌ها تخریب شده بود و ماموران ۶ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه چندین دستگاه تانکر آب و خودرو‌های پشتیبانی و تجهیزات تنفسی موفق شدند این آتش سوزی گسترده را مهار کنند.

ملکی خاطرنشان کرد: این حادثه مصدومی نداشت.

وی علت این آتش سوزی را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد.


آغاز مسافرگیری در مترو شوش

همچنین مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به مهار آتش سوزی ایستگاه مترو شوش بازگشایی شد.

محسن محمدیان افزود: مسافرگیری در ایستگاه متروی شوش که به علت آتش سوزی درخیایان شوش متوقف شده بود به حالت عادی بازگشت.

منطقه شوش در جنوب تهران قرار دارد.
 
 
خبرهای مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: