* بیمارستان‌های دولتی امکانات لازم را ندارند
پ
کد خبر : ۲۱۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲ -28 October 2020
نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از بیمارستان‌های دولتی امکانات و تجهیزات لازم برای درمان بیماران کرونایی را ندارند.
به گزارش «آزادی»، جلال محمودزاده در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی خطاب به رئیس‌جمهور و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: آقایان روحانی و نمکی! آیا در این شرایط سخت کرونایی، از وضعیت بیماران کرونا در بیمارستان‌های دولتی خبر دارید؟

وی بیان کرد: آیا می‌دانید که نبود امکانات و تجهیزات لازم و حتی آمپول‌های ایرانی و سایر امکانات حفاظت شخصی در این بیمارستان‌ها، کادر درمان و بیماران را با استرس زیادی روبرو کرده است؟

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طبق قانون، بهداشت و درمان برای مردم باید رایگان باشد و سؤال بنده از مسئولان ذیربط آن است که چرا هزینه درمان کرونا و داروی آن تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرد؟

محمودزاده گفت: آیا به جای دولت، مردم باید هزینه‌های کرونا را بپردازند؟ متأسفانه مردم حتی با هزینه‌های میلیونی هم نمی‌توانند دارو‌های خود را برای درمان کرونا تهیه کنند.

وی با اشاره به وضعیت بازار بورس، گفت: آقای روحانی! پول‌ها و نقدینگی مردم چه شد؛ آیا ریالی از آن به بخش تولید تزریق شد؟ چرا کاری می‌کنید که مردم اعتماد خود را نسبت به برنامه‌های دولت از دست بدهند؟
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: