* لزوم برخورد جدی با اراذل و اوباش
پ
کد خبر : ۲۱۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵ -22 October 2020
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا بر ضرورت برخورد با اراذل و اوباش اشاره و تصریح کرد: کسانی که مورد اخافه مردم می‌شوند روشن است که باید با آن‌ها برخورد قاطعانه و جدی صورت بگیرد.
به گزارش «آزادی» ، حجت الاسلام والمسلمین" سیدعلیرضا ادیانی" در دیدار با امام جمعه مشهد، اظهارکرد: پیام تبریک مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به مناسبت هفته بزرگداشت نیروی انتظامی در تاریخ ناجا و پلیس کشور بی نظیر بود که فرمانده معظم کل قوا این چنین فرزندان خود را مورد لطف و تفقد قرار دادند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا افزود: در ابلاغ سلام مقام معظم رهبری کلید واژه‌هایی وجود دارد و این که نیرو‌های خوب و زحمتکش نیروی انتظامی با اقدامات بسیار خوب و ابتکاری در برخورد با منکرات به سطحی از توانمندی از جمیع جهات رسیده اند و توانسته اند تامین کننده امنیت مردم باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت برخورد با اراذل و اوباش اشاره و تصریح کرد: کسانی که مورد اخافه مردم می‌شوند، روشن است که باید با آن‌ها برخورد قاطعانه و جدی صورت بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: امروز نیروی انتظامی و دلبستگی اش به مبدا قدرت مشروع وجود دارد و در هر استانی اولین نظر و خواسته کارکنان انتظامی بهره مندی از توفیق دیدار با مقام معظم رهبری بوده و این نشانه دلدادگی ناجا به فرمانده معظم کل قوا و دلدادگی به سرچشمه قدرت و مشروعیت است.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: