* جعفری بروجنی: هزینه سازش از مقاومت بیشتر است
پ
کد خبر : ۲۱۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲ -18 October 2020
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از وضعیت اقتصادی در مورد راهکار‌های برون رفت از وضع موجود گفت: باید به درون نگاه کنیم و به ظرفیت‌های بی بدیل آن چشم ببندیم نه به بیرون. از مسوولان انتظار کار جهادی و انقلابی داریم نه ترسیدن از دشمنان.
به گزارش «آزادی» ، حجت الاسلام و المسلمین امیر قلی جعفری بروجنی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک حلول ربیع الاول و هفته نیروی انتظامی گفت: مجلس یازدهم، مجلس انتظار و امید برای مردم باید وظیفه خود را نسبت به جامعه ادا کند. یک مجلس قوی الزاماتی دارد که باید رعایت شود اول احصا اولویت‌های قانونگذاری کشور، دوم ارتقای کیفیت نظارت و سوم ارتقا جایگاه مجلس.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با بیان این که نظام سلطه با تمام توان به مصاف نظام اسلامی برآمده است، گفت: ما در این وضعیت از مسوولان انتظار کار جهادی و انقلابی داریم. نه ترسیدن از دشمن. پس باید به درون نگاه کنیم و به ظرفیت‌های بی بدیل آن چشم ببندیم نه به بیرون.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس یازدهم با تاکید بر این که «هزینه سازش و تسلیم به مراتب از مقاومت بیشتر است» گفت: ما باید فرصت‌ها را از دل تحریم‌ها به دست آوریم. آن چه امروز بیش از پیش به طبقات مختلف و مردم ضعیف فشار می‌آورد به هم ریختگی و هرج و مرجی است که در بازار قیمت‌ها وجود دارد. مشکلات امروز ما بی شک ناشی از بی توجهی به ظرفیت‌های درونی کشور و سوءمدیریت است. در این شرایط بازگشت ارزش پول ملی، مهار تورم و ایجاد اشتغال و مدیریت بازار از وظایف اصلی مدیران است که تنها با عزم جهادی ممکن است.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از نرخ بالای بیکاری در حوزه انتخابیه‌اش از انتقال آب در چهارمحال بختیاری به مناطق دیگر انتقاد کرد و گفت: در هر انتقال آب باید نیاز‌های شرب، کشاورزی، صنعت و محیط زیست مبدا در نظر گرفته شود. بدون در نظر گرفتن این موارد مشکلات زیادی ایجاد خواهد شد.

وی در پایان نطقش خطاب به وزارت خانه نیرو و شورای عالی امنیت ملی گفت: در مورد طرح انتقال آب دقت کنید اجرای هر طرحی باید با لحاظ نمودن نیاز‌های حقیقی در حوزه شرب، صنعت و محیط زیست منطقه باشد وگرنه آسیب‌های اجتماعی، طبیعی و امنیتی در پی خواهد داشت.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: