* دبیرکل فدراسیون پیگیر پرونده پرسپولیس و النصر شد
پ
کد خبر : ۲۰۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲ -06 October 2020
دبیرکل فدراسیون فوتبال در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال و فوتسال بزرگسالان گفت: این نخستین بار است که دو تیم ملی فوتسال و فوتبال به طور همزمان و با یک پرواز عازم می شوند.
به گزارش «آزادی» ، مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال خطاب به اعضای تیم ملی فوتسال گفت: به شما و کادر فنی خسته نباشید می گویم. این سفر برای اولین بار انجام می‌شود و به همراه تیم فوتبال با پرواز و مسیری اختصاصی عازم هستید. در واقع این امر تجربه جدیدی برای تیم های ملی ما است.

وی ادامه داد: باتوجه به جلسه فدراسیون که با باشگاه پرسپولیس در خصوص شکایت النصر پیش آمده، در زمان مقتضی به جمع شما ملحق خواهم شد.

نبی افزود: آمادگی و قدرت تیم ملی فوتسال ما در آسیا و جهان مشخص است. تا جایی که می دانم جام ملت‌ها در کویت در زمان جدید اعلام شده برگزار می شود و فدراسیون در توان خود با اعتبار و با منابع محدودی که دارد، در این شرایط سخت تلاش می کند تا تدارکات لازم در موعد مقرر انجام شود. همه اینها در کنار غیرت و نبوغ شما است که از بین ۱۰۰هزار فوتسالی اینجا در تیم ملی هستید. تلاش ما بر این بود تا با انجام هماهنگی های لازم، پرواز به خوب و راحتی داشته باشید.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: