* مقابل پیکان نبض بازی را در اختیار داشتیم
پ
کد خبر : ۲۰۵۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸ -21 September 2020
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه درباره بازی روز چهارشنبه گفت: شناخت خوبی از تیم سیرجان داریم و برای پیروزی تلاش خواهیم کرد.
به گزارش «آزادی» ، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال در حالی به پایان رسید که تیم والیبال شهرداری ارومیه با کسب سه پیروزی و امتیاز پس از تیم‌های سایپا و فولاد سیرجان در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد.

پیمان اکبری  درباره بازی روز یکشنبه و پیروزی مقابل تیم پیکان تهران گفت: رقابت خوبی بود و دو تیم بازی قابل قبولی داشتند. به بازیکنان و کادرفنی پیکان خسته نباشید می‌گویم. به هر حال آن‌ها تلاش خود را کردند. به بازیکنانم نیز تبریک می‌گویم چرا که نمایش خوبی داشتند. هر بار اراده کردیم نبض بازی را در اختیار گرفتیم و شرایط خوبی در بازی رقم زدیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه تاکید کرد: تمایل داشتم در این بازی برخی بازیکنان را به کار گیرم تا برای بازی‌های آینده آماده شوند. می‌توانستیم بازی بهتری به نمایش بگذاریم، اما در مجموع سه امتیاز را کسب کردیم. عملکرد بازیکنانم قابل قبول بود. برای بازی روز چهارشنبه مهیا می‌شویم.

اکبری درباره بازی روز چهارشنبه مقابل تیم فولاد سیرجان گفت: سیرجان بازیکنان و کادرفنی خوبی در اختیار دارد. یک دیدار تدارکاتی پیش از آغاز مسابقات داشتیم و شناخت خوبی از این تیم داریم. امیدوارم از نقاط قوت و ضعف سیرجان استفاده کنیم و نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی درباره رده بندی جدول مسابقات نیز گفت: دو تیم سیرجان و شهرداری ارومیه به ترتیب در رده دوم و سوم قرار دارند و برد و باخت روز چهارشنبه تاثیر زیادی دارد. تلاش خواهیم کرد تا به خواسته و اهدافمان برسیم.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: