* تا پایان ویروس کرونا کنار مردم هستیم
پ
کد خبر : ۲۰۵۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲ -20 September 2020
رئیس فدراسیون والیبال گفت: سعی بر این است تا پایان ویروس کرونا در کنار قشر آسیب پذیر کشور باشیم.
به گزارش «آزادی» مراسم کمک مومنانه فدراسیون والیبال برای حمایت از قشر‌های ضعیف و خانواده‌های نیازمند جامعه، امروز (یکشنبه) با حضور مسئولین ورزش کشور در سالن والیبال فدراسیون برگزار شد.

محمدرضا داورزنی در حاشیه مراسم کمک مومنانه فدراسیون والیبال گفت: به عنوان وظیفه اجتماعی فدراسیون والیبال، در جهت تحقق ماموریت مقام معظم رهبری در این کار مومنانه که مردم آغاز کردند و نهاد‌های مختلف نیز اقدامات خوبی برای کمک اقشار آسیب پذیر انجام دادند حضور داریم.

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: فدراسیون وظیفه خود می‌داند در این مراسم‌ها حضور داشته باشد. همانطور که در دوران سیل و زلزله حضور داشته ایم الان نیز به عنوان کاری که ضرورت کشوری ایجاب می‌کند حضور دایم. با توجه به فشار‌های اقتصادی، گرفتاری‌هایی که برای قشر آسیب پذیر کشور به وجود آمده است وظیفه خود می‌دانیم در کنار این عزیزان حضور داشته باشیم و بتوانیم بخشی از آلام را التیام بخشیم.

وی تاکید کرد: سعی می‌کنیم تا پایان ویروس کرونا در مراسمات این چنینی شرکت کنیم و با کمک بسیج و وزارت ورزش بتوانیم اقداماتی را انجام دهیم. والیبال همانطور که دل مردم را شاد و باعث عزت و افتخار کشور شده است در این دوره از تاریخ نیز که تحت سخت‌ترین و شدید‌ترین تحریم‌ها هستیم و فشار اقتصادی سنگینی را به دوش مردم گذاشته است در جهت رفع برخی از آن‌ها در کنار مردم هستیم.
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، والیبال ، کرونا ، کمک ، مردم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: