* اجرای پروتکل‌های بهداشتی در مدارس الزامی است
پ
کد خبر : ۲۰۴۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲ -20 September 2020
فرماندار جوانرود گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای حفظ سلامت دانش‌آموزان و معلمان در مدارس الزامی است و مسوولان مرتبط باید نظارت دقیقی برای اجرای این دستورالعمل‌ها داشته باشند.
به گزارش «آزادی» رستگار یوسفی روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش با تاکید بر همکاری همه ادارات و نهاد‌ها با آموزش و پرورش افزود: در این شرایط سخت آموزش و پرورش عهده دار مسوولیت سنگینی است چرا که باید هم به کیفیت آموزشی توجه شود وهم حفظ سلامت دانش آموزان از طریق رعایت پروتکل‌های بهداشتی مدنظر داشته باشد.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه فرهنگ مدرسه سازی و جلب مشارکت‌های مردمی اظهارداشت: طرح آجربه آجر گسترس مشارکت خرد مردمی در مدرسه سازی است.

یوسفی به کمک سازمان نوسازی مدارس در در جهت تشویق خیرین مدرسه ساز اشاره و یادآورشد: به هر میزان شهرستان بتواند از محل کمک‌های خیرین مدرسه ساز اعتبار جذب نماید سازمان نوسازی ۲ برابر آن اعتبار در اختیار شهرستان قرار می‌دهد و این ظرفیت بسیار خوبی است که می‌طلبد همه برای رفع مشکلات فضا‌های آموزشی این شهرستان قدم بردارند.

مدیرآموزش و پرورش جوانرود نیز با تقدیر از همکاری ادارات و نهاد‌های این شهرستان در راستای برگزاری کنکور سراسری گفت:برای آماده سازی ۲ مدرسه ادب و نیاکان شهر جوانرود نیاز به همکاری ادارات توزیع نیروی برق، شرکت گاز و شهرداری در جهت برقرسانی، گاز رسانی و محوطه سازی هستیم و در این راستا هم از خدمات رسانی اداره آب و فاضلاب به صورت ویژه قدردانی می‌شود.

کیومرث میرزایی، به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس اشاره کرد و افزود: تمام تلاش خود را برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی بکار خواهیم گرفت.

امام جمعه جوانرود هم گفت: هرچند به اذعان مسوولان و مدیران وزارت آموزش و پرورش هیچ آموزشی نمی‌تواند جایگزین آموزش‌های حضوری شود، اما به‌دلیل شرایط موجود ناشی از کرونا باید با این ویروس زندگی کرد و نمی‌توان در شرایط کنونی نسبت به مسایل منفعل بود.

ماموستا ملا احمد فخری افزود: اگرچه آموزش‌های حضوری کارآمدترین نوع آموزش محسوب می‌شود، اما استفاده از ظرفیت تلویزیون، فضای مجازی، شبکه شاد و بسته‌های آموزشی می‌تواند در راستای آموزش مناسب تاثیرگذار باشد.

شهرستان جوانرود بیش از ۱۵ هزار دانش آموز و ۶۰۰ کلاس درس دارد.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
منبع: ایرنا
برچسب ها: آزادی ، کرونا ، مدرسه ، پروتکل
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: