* آمریکا را بزرگ نکنید
پ
کد خبر : ۲۰۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵ -19 September 2020
ایالات متحده آمریکا با تدابیر هوشمندانه جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین المللی و تهدیدات امنیت داخلی با شکست‌های مفتضحانه مواجه شده است.
به گزارش «آزادی» واشنگتن که به دنبال فضاحت تاریخی در شورای امنیت سازمان ملل و ناتوانی در عدم همراه کردن سایر کشور‌ها در بازگرداندن تحریم‌های سازمان ملل در انزوای تاریخی در قبال ایران قرار گرفته است با تشدید اقدامات و تحرکات و به ویژه تنگ‌تر کردن حلقه محاصره اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه و بسط آن به تحریم اقلام غذایی و درمانی و بشردوستانه قصد دارد راه گریزی ازاین مهلکه رسوایی برای خود بیابد و با ایجاد پروپاگاندای عظیم از طریق رسانه‌های دراختیار خود می‌کوشد تا ناکارآمدی و ناتوانی خود را به موفقیت تبدیل تماید و بر همین اساس مدعی فعال کردن #مکانیزم_ماشه در زمان معینی شده است.

در حالیکه اولا مکانیزم ماشه که در #برجام پیش بینی شده است در جدال حقوقی و دیپلماسی با آمریکا در شورای امنیت به عنوان سند پیروزی جمهوری اسلامی ایران ثبت تاریخی شده و عملا فعال شدن این مکانیزم از سوی جامعه بین الملل منتفی می‌باشد. ثانیا ایالات متحده اوائل سال ۱۳۹۷ با خروج از برجام عملا انواع مکانیزم‌های ماشه اعم از اقتصادی، امنیتی، تروریستی، عملیات روانی و... را به راه انداخت که حوادث آبان ماه سال گذشته و ترور سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و تلاش برای مسدود کردن هرگونه مراوده تجاری ایران با سایر کشور‌ها حتی در حوزه غذا و درمان از موارد تلاش آمریکا برای به زانو درآوردن ملت قهرمان ایران در برابر زورگویی‌های این کشور می‌باشد که با مقاومت و رشادت و ایستادگی مردم، تمامی ماشه چکانی‌های آمریکا به شکست‌های دیگر آمریکا تبدیل شده است.

در این میان شگفتی از افراد و جریاناتی است که در سودای #کسب_قدرت در انتخابات‌های آینده، ناخواسته با تهدیدات توخالی و غیرواقعی با آمریکا هم نوا شده و ادعای فعال کردن مکانیسم ماشه از سوی آمریکا را #باور و #بزرگنمایی می‌کنند.

واقعیت آنکه تلاش آمریکا در این مقطع، یک #عملیات_روانی بزرگ برای القای ترس و واهمه در میان مردم ایران است که هر دلسوز به انقلاب اسلامی و میهن عزیز باید با #هوشیاری و #درایت و #بصیرت با تحقیر ایالات متحده، مانع از موفقیت این کشور در این نزاع فریبنده و رسانه‌ای شود.
برچسب ها: آزادی ، آمریکا ، امنیت ، تهدید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: