* کم لطفی وزارت صنعت به خراسان شمالی در حوزه معادن
پ
کد خبر : ۲۰۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵ -16 September 2020
استاندار خراسان شمالی گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت به خراسان شمالی در حوزه معادن و زیرساخت‌های این حوزه کم لطفی کرده است.
به گزارش «آزادی» ، محمد علی شجاعی ظهر امروز در شورای معادن خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: وظیفه ما فراهم کردن شرایط حضور بهره برداران در معادن است.

استاندار خراسان شمالی بیان داشت: نباید به هیچ عنوان بهره بردار انصرافی از معدن و یا خلع ید داشته باشیم و سازمان صنعت، معدن و تجارت موظف است شرایط ادامه کار بهره بردار را مهیا کند و نه اینکه از فرارشان گزارش دهد.

وی با اشاره به گلایه مردم برخی مناطق استان از بهره برداری معادن، افزود: وقتی مردم معتقدند با بهره برداری از یک معدن به زندگی آنان آسیب وارد می‌شود، باید نظرشان را بررسی کرد و اولویت را به آنان داد.

شجاعی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نباید در شرایط کنونی کشور، اجازه تعطیل شدن معدن را بدهند زیرا پس از تعطیلی بازار نیز از دست می‌رود.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: وقتی ظرفیتی در استان ایجاد می‌شود باید حمایت‌ها و سرمایه گذاری ها درجه بندی شده و یک موضوع سال‌ها به طول نینجامد و نوبت به این استان هم برسد.

وی افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت به خراسان شمالی در حوزه معاون و زیرساخت‌های این حوزه کم لطفی کرده است.

شجاعی در انتها گفت: بخش خصوصی در محل‌های غیر سود ده سرمایه گذاری نمی‌کند اما اگر ما کار خود را به خوبی انجام دهیم بخش خصوصی رغبت حضور در استان را پیدا می‌کند.
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، وزارت صنعت ، معادن
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: