* در بازار نقل و انتقالات آچمز شدیم
پ
کد خبر : ۲۰۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸ -12 September 2020
سرمربی ذوب آهن گفت: قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی معایب و محاسنی دارد و بزرگترین ضعف آن رشد بی رویه نرخ بازیکنان در نقل و انتقالات بود.
به گزارش «آزادی» ، رحمان رضایی سرمربی جدید تیم ذوب آهن اظهار داشت: شرایط خاصی که بر بازار نقل و انتقالات حاکم شده باتوجه به منع جذب بازیکن و مربی خارجی، قرارداد بستن بسیار مشکل شده است. بعضی تیم‌ها بودجه‌های خوبی دارند و هزینه می‌کنند و آن‌ها برای تامین بازیکنان مورد نیازشان دغدغه‌ای ندارند. در مقابل، بودجه برخی تیم‌ها محدود است و توان کمتری در نقل و انتقالات دارند. ما هم چند روزی است که لیست بازیکنان را داده‌ام و امدیوارم هیات مدیره و مدیران باشگاه اقدامات لازم را انجام دهند تا هرچه سریعتر بازیکنان مورد نیاز را جذب کنیم.

وی اضافه کرد: میلاد جهانی، شهاب گردان و قریشی نفرات خوبی هستند که جذب کردیم و بازیکنان خوب دیگری هم مد نظر داریم. امیدوارم هرچه زودتر تیم را ببندم و تمرینات را شروع کنم. با فرصت کمی که داریم باید هرچه زودتر کار را شروع کنیم.

سرمربی ذوب آهن که با رادیو تهران گفتگو می‌کرد، بیان داشت: بازار نقل و انتقالات ما را آچمز کرد. هیچ ملاکی نیست بازیکنانی سیصد - چهارصد میلیونی با پیشنهاد سه چهار میلیاردی به جلسه می‌آید. تیم‌های پولدار راحت‌تر بازیکن می‌گیرند و ما هم باید طبق ضوابط و چارچوب باشگاه و کارخانه و بر اساس بودجه‌ای که داریم بازیکن بگیریم.

رضایی تصریح کرد: قانون منع جذب خارجی از این نظر که می‌شود از پتانسیل بازیکنان داخلی استفاده کنیم خوب است. اما باید به این نکته دقت کنیم که نگاه ما تنها لیگ برتر و رویداد‌های داخلی نیست. ما باید سطح توانمندی فوتبال مان را برای رویداد‌های آسیایی و ملی بالا ببریم و لازمه آن تبادل بازیکن و مربی خوب و با کیفیت با خارجی هاست.

وی بیان داشت: حالا که چنین قانونی وضع شده، باید از این فرصت استفاده کرد و فرصت برای رویش استعداد‌های جوان و پرورش بازیکنان مستعد در لیگ برتر فراهم شود. این قانون نمی‌تواند پایدار باشد و در این زمان محدودی که چنین شرایطی هست باید از آن استفاده کرد و از این تهدید یک فرصت ساخت.
 
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: