* مذاکره مخفیانه باشگاه پرسپولیس با دروازه‌بان تیم ملی
پ
کد خبر : ۲۰۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸ -03 September 2020
باشگاه پرسپولیس پس از جذب حامد لک به دنبال این است تا رشید مظاهری را هم به خدمت بگیرد. در همین راستا ایجنت نزدیک به باشگاه پرسپولیس و یکی از مسئولان این باشگاه عصر امروز (چهارشنبه) نشستی را با رشید مظاهری دروازه‌بان تحت قرارداد باشگاه تراکتور داشتند و با او دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش «آزادی» مظاهری پس از جنجال روز‌های گذشته و فسخ قراردادش با باشگاه تراکتور که توسط این باشگاه باطل اعلام شد، در تمرینات سرخپوشان تبریزی شرکت نکرد و به دنبال راهی برای جدایی از این تیم و پوشیدن پیراهن پرسپولیس است.

نکته عجیب در این ماجرا آن است که گل‌محمدی در حالی مظاهری را می‌خواهد که بوژیدار رادوشویچ چهار سال دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و کنار گذاشتن او از جمع سرخپوشان می‌تواند این باشگاه را در فیفا گرفتار پرونده شکایتی دیگری کند. مذاکره مخفیانه باشگاه پرسپولیس با دروازه‌بان تیم ملی

ایجنت نزدیک به باشگاه پرسپولیس با دروازه‌بان ناراضی تیم فوتبال تراکتور تبریز وارد مذاکره شد.

تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ پ. باشگاه پرسپولیس پس از جذب حامد لک به دنبال این است تا رشید مظاهری را هم به خدمت بگیرد. در همین راستا ایجنت نزدیک به باشگاه پرسپولیس و یکی از مسئولان این باشگاه عصر امروز (چهارشنبه) نشستی را با رشید مظاهری دروازه‌بان تحت قرارداد باشگاه تراکتور داشتند و با او دیدار و گفتگو کردند.

مظاهری پس از جنجال روز‌های گذشته و فسخ قراردادش با باشگاه تراکتور که توسط این باشگاه باطل اعلام شد، در تمرینات سرخپوشان تبریزی شرکت نکرد و به دنبال راهی برای جدایی از این تیم و پوشیدن پیراهن پرسپولیس است.

نکته عجیب در این ماجرا آن است که گل‌محمدی در حالی مظاهری را می‌خواهد که بوژیدار رادوشویچ چهار سال دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و کنار گذاشتن او از جمع سرخپوشان می‌تواند این باشگاه را در فیفا گرفتار پرونده شکایتی دیگری کند.
منبع: فرارو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: