* سرمایه‌گذاری دولت در حوزه صنعت ومعدن هرمزگان
پ
کد خبر : ۱۹۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶ -23 August 2020
استاندار هرمزگان گفت: دولت تدبیر و امید ۶۲ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال در حوزه صنعت و معدن استان سرمایه‌گذاری کرده است.
به گزارش «آزادی» فریدون همتی روز یکشنبه در آیین بهره برداری از واحد تولیدی ذخیره قیر در بندرعباس افزود: در دولت یازدهم و دوازدهم ۳۱۱ طرح بزرگ در حوزه صنعت و معدن به بهره برداری رسیده است.

وی بیان داشت: احداث خط تولید آهن اسفنجی به شکل بریکت به ظرفیت یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن با سرمایه گذاری ۷۵ هزار میلیارد ریال و احداث کارخانه تولید گندله آهن شرکت مادکوش به ظرفیت ۲۵۰ هزار تن با سرمایه‌گذاری افزون بر ۱۶۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال از جمله این طرح‌های شاخص است.

استاندار هرمزگان اظهارداشت: همچنین در طول دولت تدبیر و امید ۲ هزار و ۳۴۲ فقره جواز تاسیس صنعتی با سرمایه گذاری یکهزار و ۱۰۰ میلیارد ریال، ۵۵۸ فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری ۲۶۰ هزارمیلیارد ریال و ۱۲۹ فقره پروانه بهره برداری معدن باسرمایه گذاری یکهزار و ۷۸۰ میلیارد ریال صادر شده است.

همتی با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت اظهارداشت: اتحاد و انسجام در هرمزگان عامل اصلی توسعه منطقه است و امسال با اتحاد مسوولان و مردم توانسته‌ایم به موفقیت‌های بزرگی در استان دست یابیم.

در هفته دولت در مجموع ۳۲ طرح صنعتی، معدنی و تجاری در هرمزگان با سرمایه گذاری بیش از ۵۷ هزار و ۶۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: