* ملت ایران بار دیگر با قدرت در مقابل آمریکا ایستاد
پ
کد خبر : ۱۹۸۱۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱ -21 August 2020
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه ملت ایران بار دیگر نتیجه استقامت خود را در مقابل آمریکا به دنیا نشان داد، گفت: دشمنان این ملت باید بدانند که ما هیچ‌گاه در مقابل آمریکا و دشمنانمان کوتاه نیامده‌ایم و نخواهیم آمد.
به گزارش «آزادی» آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه در مسجد جامع با بیان اینکه آمریکا از همه قدرت و توان خود برای اجماع جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران و ملت مسلمان و انقلابی ما استفاده کرد، افزود: هیچ کشوری در این اجماع آمریکا را همراهی نکرد و این مایه ننگ آمریکا است.

او با اشاره به اینکه ملت ایران همواره حقانیت خود را به دنیا نشان داده است، گفت: به لطف پروردگار و رهبری معظم انقلاب و همراهی مردم هر روز بر عزت و افتخار ایران اسلامی افزوده می‌شود و آمریکایی‌ها نیز روز به روز خوار و خفیف می‌شوند.

او تمسک ملت ایران به قرآن کریم و بزرگان دینی و ائمه اطهار علیهم السلام را مایه سربلندی ملت ایران دانست و گفت: این ملت مسلمان در راه حق گام بر می‌دارد و همواره پیروز است.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه به فرارسیدن ماه محرم و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: هفته اول محرم به نام هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده که سخنرانان و مداحان در تمام مجالس روضه، حقیقت حرکت سیدالشهدا را برای امر به معروف تشریح می‌کنند.

آیت الله علما همچنین با اشاره به دوم شهریور آغاز هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، خدمت به مردم را بالاترین نعمت دانست و از مسوولان خواست بیشتر به فکر رفع مشکلات مردم باشند.

وی همچنین اول شهریور روز پزشک را تبریک گفت و از تلاش همه پزشکان و کادر درمانی در شرایط فعلی شیوع کرونا که به مردم خدمات ارایه می‌دهند قدردانی کرد.

پس از شیوع کرونا و بعد از پنج ماه این دومین نماز جمعه شهر کرمانشاه است که برگزار می‌شود.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: