* کشور نیازمند وحدت و همدلی
پ
کد خبر : ۱۹۸۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷ -21 August 2020
امام جمعه میامی با بیان اینکه امروز کشورمان بیش از هر زمانی به حفظ اتحاد، همدلی و همراهی نیازمند است، گفت: در سایه این همدلی می‌توان تهدیدات دشمنان را خنثی کرد.
به گزارش «آزادی» ، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور در نماز جمعه آخرین روز مرداد ماه شهر میامی به میزبانی مسجد جامع، ضمن اشاره به توطئه‌های امروز دشمنان در قبال ایران اسلامی، بیان داشت: همدلی، همراهی و وحدت عواملی هستند که می‌توانند توطئه‌های دشمنان را خنثی سازند.

وی با بیان اینکه تحریم و تهدید دشمنان نوعی رجزخوانی بیهوده است، زیرا مردم ما همواره نشان داده‌اند که با وحدت در مقابل تمام این تهدیدات ایستاده‌اند، افزود: وحدت ملت ایران باعث شده تا دشمنان نتوانند توطئه‌هایشان را عملی کنند.

امام جمعه میامی به ناکامی آمریکا در تصویب قطعنامه علیه ایران در سازمان ملل اشاره کرد و گفت: این ناکامی یک شکست مفتضحانه برای آمریکا و سیاست‌های ترامپ محسوب می‌شود و حاکی از عدم اجماع بین المللی با این کشور است.

صفایی پور به مسائل داخل کشور نیز پرداخت و با بیان اینکه راه رفع مشکل اقتصادی امروز نگاه به داخل است، بیان داشت: تکیه به ظرفیت‌های مردمی و داشته‌های داخل کشور می‌تواند بسیاری از مشکلات را کاهش دهد همچنین باید از ظرفیت جوانان با خوبی بهره برد.

وی خواستار مدیریت بهتر شرایط اقتصادی توسط مسئولان شد و گفت: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و نگاه به درون باید مد نظر قرار گیرد.
 
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، کشور ، وحدت ، همدلی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: